Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 305 ggr
RolfH
0

God morgon söndag 18/2

Godmorgon alla. Lika grått och trist väder idag men man får tya då våren snart är här.

Kittentotts-deleted
0

Godmorgon! Jag sitter o är barnmorksa för en perser förlossning via msnSkrattandeGäller vakna kvitt då man kommer upp o det ropas

Cajza
0

Godmorgon

Här i Trelleborg, försöker solen ta sig genom, himmlen är blå och temperaturen är på 7+. Här känns som vår i luften, vintergäck och snödroppar blommar för fullt.

Trevlig söndag

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Uffe
0

God middag, vaknat sent i dag också, ute är det mulet och jag har inte kollat temperaturen, men de är nog inte så kallt. I dag får jag väl försöka fylla på min hemsida, lite taskigt mot besökare att så många sidor är tomma

EddaM
0

Hej hej, idag skall jag hem till Zolas och gosa med hennes katter och tjöta en stund. Kattungarna mår bara bra, de är väldigt framåt och efter att ha fått nötfärs i några dagar kommer de rusande och de biter i mina fingrar. Snart är det dags för dem att få nötfärs i välling, det gillar de nog.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Annkis54
0

Godmiddag…här är det lite grått o trist väder
regndagg hänger i luften
inget är som väntans tider..
Pärlan tvättar sig just nu…har hon visst gjort i några dagar nu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

EddaM
0

Nu är jag full av tjöt och kaffe. Och jag har gett kattungarna välling blandat med nötfärs nu i kväll och de sade mums. Hanen skulle naturligtvis kliva i fatet. Haha. Fast Willow har tvättat dem nu så de är rena och fina igen. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Annkis54
0

välling blandat med nötfärs ???
berätta..varför gör du så??
är det nåt nytt jag kan lära mig

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se