Perser iFokus

Perser

Etikett18-medlemspresentationer
Läst 662 ggr
Uffe
0

Medlemspresentation Uffe

Eftersom en del andra presenterat sig så är det väl på sin plats att jag också gör det om nu någon skulle ha missat det.

Jag har funnits i kattsvängen i 14 år, gått assistent hur många gånger som helst och de flesta utställare vet vem jag är, jag har också varit förbundssekreterare i SVERAK därigenom vet ännu fler vem jag är, det är lite av: Alla känner apan, men apan känner ingen.

Jag har inte bedrivit uppfödning i någon stor skala och har heller inga intentioner att börja med det. Jag ställer ut lite då och då, aktar mig väldigt noga för långa resor och tidiga morgnar.

Jag är sedan 6 år tillbaka ordförande i Ras och HusKatten en förhållandevis liten klubb på runt 60 medlemmar, men vi trivs med det.

I det privata jobbar jag på något som heter Svensk Lokalhistorisk Databas, vi skriver av gamla kommunal- socken- och kyrkostämmoprotokoll från tidernas begynnelse fram till 1951. Just nu är det 1700-talet som gäller

Den här sajten var det jag som startade och jag tycker att den har artat sig till att bli riktigt trevlig