Godmorgon lördag 17 februari
Lördag får man sovmorgon, det uppsakttas ju.
Inget speciellt på G i dag mer än något kattbad, sen kan det stilas för alla pengarna 
God morgon, om än något sent
Ska på 20-årskalas idag så inget forum för min del idag.
Ha en skön lördag!
Lotta
/Lotta
God förmiddag får väl jag säga då. Skall ägna mig åt att städa mitt kontor idag hade jag tänkt. Behöver arkivera lite gamalt så att jag får plats med det nya :))

Hej hej, jag skall byta vatten till mina fiskar, det lär ta ett tag. Och sedan kommer en kompis och så skall jag naturligtvis sniffa på de små oxå=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Byta vatten på akvarium är inget kul, hade ett sådant för flera år sedan

Nej det kommer ta sin tid, har ju en väldigt lat Algbert(mal). Så det är alger på rutorna och allt. Får nog gå och köpa en eller två till.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Godmorgon
idag har jag anledning att säga godmorgon så sent…för det blev inte mycket sömn inatt…
idag ska vi förhoppningsvis få Pärlans bebbar
i övrigt så ska vi försöka ta det så lugnt som möjligt
jag som aldrig har separerat mina katter…har 3 olika ställen nu att ha dem på
Sitter och uppdaterar min hemsida just nu, men är ganska less på det
God Kväll! inte mkt liv va det på forumet imorse, så jag städade, och nu kom jag hem fr släktkalas
Nu är Carina hemma
nu kommer det att bli fart här
du har 2 timmar på dig Carina innan melodifestivalen börjar
Ha Ha Ja du! skiter faktisk i melodifestivalen, jag har mer bekymmer med en eventuell köpare, vem är hon osv osv. Ska ringa nu, men men! hur ska jag veta om jag kan lita på personen för det liksom
Bor lågt ifrån! ja ja!
fråga runt
skicka mail till alla du känner
#11 phu suttit hel akvällen i telefon mmmm, men nu så ska vi flyga t stockholm 27/2 phu phu vad den stackars mäninksa fått stå ut med pga mig. Men nu vet jag mer än halva hennes liv, tillslut så, nu ska jag få en vän t henne att prata med som föder upp katter med att prata med, hon ska ha honom som sällskap.