Då har väntan börjat då...
Min Ester (CH Sidentassen X-Clusive Presentation) är idag på dygn 63… Ännu har inget hänt, hon är dock lite små skum så det är nog inte så långt borta iallafall. Tjock så hon knappt kan gå är hon oxå så det blir nog skönt för henne när de kommit ut sen. Just nu sitter hon ute på altanen och tittar på när gräset klipps.
Ja jag tittar oxå på, härligt att se andra jobba.
Ha en superskön helg alla!!
Hälsningar Pethra YadhayeZibas Vitfläck Perser

OJ SÅ SPÄNANDE !!!!
Jag håller allt jag kan Pethra, för att det ska gå bra för dig och Ester. Hoppas det kommer ett gäng minst lika vackra som Ester, då blir jag glad och stolt jag också.
Jag får vänta ca 2 veckor till jag, men det gör jag så gärna, bara det går väl så är allt bra.
Soliga kramar från
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

jättespännande Pethra
hoppas du inte behöver vaka för länge nu:)

Hur har du det Pethra??
Är det lugnt?
Jag ÄR SÅ himla nyfiken på vad hon har i sin stora mage 

Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Blir det några bebbar?
Nyfiken i en strut.

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God morgon alla!
Imorse fick Ester sina bebisar. Jag är sååååå glad. Hon fick 1 brun agouti van hona-105g och 1 blå vit van hona-106g och en blå vit van hane -111g. Ingen av dom har nån kroppsfläck. Honorna ser verkligen kanonfina ut så blir nog svårt att välja sen.
Grattis! Ska bli kul att få se dem längre fram, för det får vi väl?
#7 ja jag e så stolt över dom så det blir bild terror sen 
Vad bra !!

Grattis och jag ser fram emot bildbombning sen 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Stort Grattis ser fram emot bilder
Sussie
Åh så kul
stort grattis
ser fram emot kort senare:)
Grattis till bebbarna
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

GRATTIS GRATTIS vännen till dina och Esters fina bebisar.
Jag ser verkligen fram emot foton var det lider och jag är mycket stolt och glad över att Ester kan ge dig så underbara bebisar
Hälsar Lotta P