Min lille Renesmee!
Hei alle på Lista! 
Lenge siden jeg har skrivet noe her inne nå!
Nå har jeg fått ett silverkull, alle 4 er jenter, og nå er de blitt ca 9 uker! 

Moro med ett helt kull igjen hvor det er flere enn kun 1 kattunge. De 2 siste årene har det vært veldig lite med kattunger hos meg, kun 2 enebarn, på 2 år.
De er min Herlige svart silverspottede/hvite
S * Loveline´s Samsara som er den stolte mor, for sitt aller første kull!! 
Mulig att jeg kanskje beholder denne jenta som er min Favoritt i dette kullet,…får se hvordan hun utvikler seg, men per idag så syns jeg att hun er kjempesøt!!! LOL! Hun har fått navnet:
SILVERMIST RENESMEE AV SILKYRAIN (N),per ns 11.

Vet at det er noen Chinchilla/shaded silver/golden Oppdrettere her på Lista,…derfor tenkte jeg benytte sjansen nå til å spørre om en sak som jeg lurer en del på.
Hun har i motsetning til de andre 3 søstrene sine, ikke fått fullstendig sort lining inne i sin munn , litt har hun midt på, som dere kanskje kan se,..men er dette noe som kan komme fram etterhvert som hun vokser og utvikler seg?? Har ikke hatt den feilen tidligere når jeg har Chinchilla/shaded silver kattunger. Men nå er det hele 6 år siden sist, jeg hadde ett helt kull med denne farven, og det har jeg virkelig savnet veeldig mye, så det var sannelig på tide!!! LOL! 

Håper noen kanskje har svar på dette! 
Håper att dere også liker henne!! 

(Beklager misfarvingen i ansiktet…)
På bildene er hun 7,5 uke.
MVH fra Elin Bråtveit,
*** AV SILKYRAIN (N) ***

Hei igjen!
Men, hvor ble alle bildene av..???
Må en kanskje legge opp ett og ett bilde??
Jeg får vel prøve på det, og håper att de kommer fram da!
MVH Elin.

Minstejenta i kullet, siste bildet for nå…!
Elin.
ÅH…det var nåt utav det sötaste jag har sett
jag ser alla bilderna
jag la in de här direkt åt dig:)
detta med lining har jag ingen aning om:)
men du kommer att få svar…men folk jobbar kanske nu:)

Åhh så sööt hon var och så fina små öron som jag gillar ;)¨
kan tyvärr inte heller hjälpa dig med lining men det kommer säkert nån ;)
Grattis och lyccka till med henne
Kram
Anna
Jättesöt!

Hejsan
Jätte söt ……men det ser absolut ut som hon är en Silver – Vitfläck.
Hennes mor har ju ganska mkt vitt.
Jag gissar att det är din Chinchilla pojke som är far.
Saknas svarta markeringar så är det inte helt givet att det dyker upp senare.
Förr så kunde Chinchillor sakna både nos och läpp markeringar och även få helt rosa läppar/nos.
Mvh
Anita/Rosengångens
Åhhh vilken liten fin silverbebis !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Ja vitfläck är hon ju, tycker jag oxå. 
Otroligt söt liten docka
förstår om du vill behålla henne.
Tror också som #9 Silver / vitfläck. Grattis till denna goding
Rosie
Jag har ju fått några avkommor med vitfläck och chinchilla. Du har väl haft koll på hennes trampdynor,
har de varit helt svarta hela tiden? Isåfall kan du vara ganska säker på att hon är en "ren" Shaded Silver utan vitfläck
Det är som Anita skriver att det förekommer ibland brutna läpplinjer på Chinchillan och shaded Silvern, det är ju inte helt omöjligt att de svartas mer med åldern. Jag själv skulle nog räkna med att hon kommer att ha en fortsatt bruten linje.
Jättefin är hon iallafall..
Grattis!

Hei alle sammen! 
TUSEN TAKK til dere alle sammen for mange pene kommentarer til min lille Dokka!!! 
Ja jeg synes også att hun er veeldig søt, og HÅPER såå mye att jeg kan ta henne med på utstilling i sommer!!!

Takk, Anki for att du la opp bildene for meg! 
* 9-Til å begynne med når hun var ca 2-3-4 uker, så så hun mere ut som en kopi nærmest av sin Mor, Samsara. Ikke så kraftig tegning i ansiktet, men jeg tenkte att jeg kanskje skulle registrere henne som en per ns 03 24. Men hun har jo bare blitt lysere og lysere etterhvert som ukene har gått, og nå er det snart på tid å få registert de, så da tenkte jeg heller å registrere henne som en ns 11. For pr. idag så ser hun jo ikke ut som en tabby/spotted..??Mønsteret/spotted markeringene som var mere synlig tidligere på ryggen forsvinner mer og mer.
Spesielt etter att jeg sendte ut bilder av henne på en annen Liste, der en Perser Dommer kommenterte henne, og mente att både hun og søsteren var begge ns 11.
* 13-Det å holde øye med hennes tramdynor hele tiden, det har jeg ikke tenkt over, så det har jeg ikke gjort. Men jeg sjekket henne tidligere i kveld, og hun er svart under på alle trampdynorna sine.
Så da tror jeg nok att jeg registrerer henne som en ns 11! 
Ville ikke du også ha gjort det? De blir jo som oftest lysere og lysere etterhvert som de vokser til,…ikke alltid men veldig ofte.
Men jeg mottar gjerne flere synspunkter, fra dere!
Ett bilde til av henne kommer her, sammen med sin søster Serena, som er sortsølvspottet?? Eller hun er kanskje ns 11 hun og,..selv synes jeg hun er litt for mørk til det, hun har adskillig mere markeringer enn Renee. Hva tror dere!?! 
( Impulsbilde, …Renesmee, er ikke helt fin i ansiktet, her, men…)
Ha en FIN DAG ,alle sammen!! 

MVH fra Elin.
*** AV SILKYRAIN (N) ***

Söta katter oavsett färgen på dom
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Jättesöta Elin!

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~