Laserpekare / Motion
Laserpekare som motionspryl
Är det fler här som upptäckt hur kul katten har då man leker med Laserpekare
Mina katter får verkligen motion då man kör Pekaren,springer som galningar efter den röda pricken,jättefin motion till och med gamlingarna rör på benen då man leker med den.
Mina tycker också att den är jätterolig och skickar många tacktankar till Royal Canin som gav dem en i julklapp
mina älskar sin laserpekare, så fort man rör vid den kommer Noah med stora klotögon o vet vad som väntar:)
Jag får väl inhandla en,min va ju trasig som jag fick av Royal Canin
Men kontakta Royal, jag är övertygad om att du får en ny
en fråga
det pratat ju om att ljuset är skadligt för ögonen
o det är ju inget "vanligt" ljus
kan "spridningen" av ljuset som vi kanske inte ser..vara skadligt för dem??
alla mina älskar dem precis som era
köpte på mig några stycken sista utställningen jag var på..i pennform
ja ljuset kan nog vara skadligt men man får se till att dom inte kommer för nära själva "strålen" det är ju ändå Laser. Dom får ju absolut inte titta in i lasern. Inte mina katter i alla fall.
ska kontakat dem o fråga nu när jag beställer kattungepaketen
ja just det
kattungepaket
tack för påminnelsen
Fick ny laserpekare igår av Royal, jisse ni ska se här hemma. Hunden är ju 50kg tung o lika barnslig som katterna, han o Boggie´s Olivia har precis samma kropps språk, o hållning i leken, kul se dem.
Jag andvänder inte det har prövat kmen tycker det verkar mycket stressande roligare att leka med något dom får tag i tycker jag.Lena
Hälsningar LENA
Jimmy älskar leka med den o katterna, så vi får stoppa undan den, kommer fram 1 gång per kväll. Nä jag upplever den inte stressade, perfekt med hunden ute om kvällen, bara lysa runt i cirklar på fotbollsplanen, han rusar efter, mkt bra motion.
Bara att Olivia ser ut som honom i mini format inne
Korta stunder o lagom är nog helt okej!

En helt fantastisk leksak, mina blir som galna när man plockar fram den. Det är ju så kil att se dom springa efter röda pricken oxå, helt underbart hi hi
//Tessan