Barn o Djur!
Visst är de fina ihop. Innan jag skaffade mina första djur så jobbade jag dag o natt med hjälpa Djurens Samarittjänst, måste få säga detta va en underbar tid, och vi fick hem vår Sussie när jag väntade min idag 21 åriga Anna, Sussie hade bott en lång tid med mamma/pappa/syskon i en grisfarm, de hade varit instängda o vuxit upp här. När Sussi kom hem va hon så klart inte rumsren, hon va 1,5år, och vi väntade Anna, för mig va detta en perfekt tid, för att vänta barn som 19åring gjorde mig rastlös, ivrig av väntan då barn va en dröm för mig, läste allt, och jag måste säga vad det lyckligaste i hela mitt liv få föda detta barn, skrattade mig genom en förlossning med pappan som fotograf som också va 19år. Sussi blev duktig av all vår tid, vann 1a pris efter 6 månader i dressyr,lärde sig att hiss va inget farligt, att inte bajsa sängen, eller att man inte kan stå över maten på middagsbordet. När Anna va 5 månader hade hon även lärt sig hur man öppnar en dörr, detta blev slutet för sussi som blev påkörd av tåget, glömmer aldrig då de ringde fr polisen o sa vi fick hämta hennes delar på spåret. En tid av sorg.Men har haft 4 hundar sen dess, och 2002 skaffade jag katt efter att ha jobbat även med detta inom djurskyddet så fanns ju en del man kunde, men ändå mkt nytt. Att få se våra barn få all kärlek av djuren har betytt mkt.
Idag har vi bara Jimmy som har autism hemma på heltid som är 9år,de andra Jonas 18 bor ibland här, och Anna bor med pojkvän.
Med bilden vill jag visa hur barn o djur kan ha det mysigt, MEN även hur en utsatt liten hund som varit gris i 1.5år kan vara t nytta för en väntande unga mamma på 19år 

VÄRLDENS BÄSTA KITTENTOTT
Gulligt Lena
Hälsningar LENA
ville visa barnen med djuren, hur stor nytta våra haft av detta,de är tokiga i djur allihop idag även som vuxna.