Presentation?
Här tillkommer nya medlemmar hela tiden, jättekul 
Ibland känner jag att det vore kul att veta något om medlemmarna här på sajten….
men väldigt många har inte skrivit någonting på sin personliga sida överhuvudtaget. Jag vet att de finns de som vill vara anonyma, själv hör jag inte till dom - och eftersom jag är Medarbetare också så har jag tidigare skrivit en mer utförlig presentation av mig själv
Ingen mer än jag som saknar lite mer på de personliga sidorna? Ska naturligtvis inte vara något tvång men jag menar att det vore kul…..
Lotta
/Lotta
Jo det skulle vara roligt, många är ju inte alls aktiva heller och det tycker jag är tråkigt
#1 Precis det satt jag och tänkte på, verkar som en del blir medlemmar men inte mer…..
Hur länge ligger ens konto kvar om man aldrig använder det?
/Lotta
Jag har inte hört att kontona kollas hur aktiv man är, men det vore kanske en idé att radera dem efter 6 månaders inaktivitet eller nåt
jag har faktiskt funderat på att göra denna tråden själv
men har inte "vågat"…tänkte just det att många kanske vill vara mer eller mindre anonyma
men när jag läser en kommentar från nån som jag inte "känner" så är det första jag gör…går in o kollar "vem det är"
o man blir så besviken när det inte står nåt
Även de som skriver en del o skriver jättebra…så kollar man..o inget står det
#4 så tänkte jag när jag skrev min presentation när jag tog hand om frågelådan för beteende, att om någon ställer en fråga till mig så kanske de vill veta vad jag har för erfarenheter osv när jag ger min svar.
Och det är precis som du säger man går ofta in och kikar på den personliga sidan när man läst någon kommentar.
/Lotta
Presentationer är alltid trevligt. Visserligen kan man ju skriva en presentation på sin sida, men hur många kollar den. Släng upp en ny avdelning vet ja! 
Jag har med försökt tala om vem jag är, det blir mer personligt då man vet vem som gömmer sig bakom.
#6 Menar du en ny forumgrupp som medlemmarna kan presentera sig i ?
#8 Ja, precis! Ungefär som på Svensk kattforum, där det finns en särskild avdelning för presentationer. Brukar dessutom vara ett bra sätt för alla att hälsa nykomlingar välkomna och få igång dem att börja skriva.
Då fixar vi väl en, vad vill ni den ska heta? Medlemspresentationer ??
Det låter fint! Om möjligt, sätt den lite högre upp i listan (om det inte blir alltför bökigt att möblera om).
Det kan kanske bli knivigare att få denn högt upp
Så då får vi se om det händer något i den forumgruppen