Snart kommer medium
Ett av min program varje vecka.
Mitt också, tur man har laptop framför TVn :O)
Får väl skaffa en jag med
Det är fint som snus det
mitt också, men jag hinner inte se slutet börjar jobba 22.00:((
Stackars dig som ska jobba nu
ja, vad hände mot slutet??..* vill veta*
jag gick hemifrån när hon fick en syn om att det var tjejen som skadade sig själv..

Ja han, släpptes ur fängelset efter att bivisen talat om att hon hade gjort det själv men i fängelset fick han ju inte dricka och hans förfäder tog över hans kropp och lurade Allison till affären och försökte döda henne men då sade hans döda fru till och drog ut honom ur kroppen och ja *ler* typ något sådant
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
oj hihi spännande!!=)

Ja det var väldigt spännande=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
ja mkt spännande!
Jag tyckte att det blev lite larvigt på slutet, man räknade ju snabbt ut att döda henne skulle han inte lyckas med.
Så alla lysrör som small och allt annat som hände med div apparater tyckte jag var fåningt, som om fantasin tröt ungefär
Men den är barnslig Uffe, men mitt favorit program,men jag tror ju på spöken då jag haft stora disskutioner med ett i huset jag bodde i innan
Men om jag accepterade att inte hänga tvätten i pannrumet så ja skymde fönstret då hon skulle väva, o lät henne stänga dörren varje gång efter pojken som då va 2-8år så gick allt bra, och jag pratade med henne om alla renovering jag gjorde så inte tapeter mm låg på golvet dagen efter. Vi kom bra överens tillslut.
jag tror också på spöken, har varit med om lite och drömmer ofta sanndrömmar som händer i verkligenheten..kan vara lite skrämmande ibland men ofta e de positiva drömmar.
Morfar spökade efter att han gått bort. jag o min styvfar o mormor satt i mormor o morfars vardagsrum och mormor sa " ja, nu måste jag väl flytta härifrån" då flyger morfars koftor ner från den höga hatthyllan och dörren till mormor o morfars sovrum stängs med ett brak strax därpå..
när vi tog upp det med mamma till middagen flög skiftnyckeln som låg mitt på en av stolarna in i väggen=/
morfar höll på ett tag, men när mormor träffade en ny man efter 3 år slutade han..konstigt..jag tror bara han höll mormor "sällskap" medan hon var ensam. nu fick en annan man ta över.