God Morgon 16/2
God morgon alla. Nu är det fredag, veckans sista arbetsdag
.
I går kom Årsmötesluntan, så nu har man läsning hela helgen, alltid lika sspännande att se vilka motioner som kommer till årsmötet
Godmorgon! Ja här vaknade jag 5.30 av att jag drömde någon bankade på min dörr, va lönlöst somna efter den ryckning jag drabbades utav. Fredag va det visst idag ja! Den dagen hade jag igår, ja då satte jag mig i en kall ishall med pojken påklädd o klar så fick jag reda på, det är idag han ska var där,hmmm
Jag är känd för vara snurrig? jA

önks amig lycka till för snart ska jag ha världens jobbigatse presentation med världens jobbigaste lärare… om universums jobbigaste ämne…
Lycka till Papris !!!!!
god morgon alla äntligen fredag
ligger med feber o huvudvärk inte alls kul 
Godmorgon alla. Det behövs inte sägas mer än FREDAG :))

Godmorgon alla. Har lämnat in bilen för lagning, byte av en spindel led. Kattungarna åt lite nötfärs igår och jag har gett dom lite grann idag med, tre utav dem tyckte det var väldans gott och gnagde på mina fingrar. De vassa tänderna är på väg kan jag säga. På min hemsida finns nu nya bilder ute på dem med och hanen är nu klart creme-silver. =))
*kram* på er alla
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Go`morron!Ha en underbar dag alla. Ja det är fredag ,sista arbetsdagen men vissa jobbar helger. Har ju haft sjuka barn så det blir bra att kunna jobba när gubben är ledig.
Kram