Hihi

JÄTTE SÖT…..
Hehe ja…måste nog hålla med…tycker det är kul att katter kan se glada ut ibland…vissa katter ser glada ut hela tiden…dock kan hon se sur ut och då rynker hon på ögon..men vackrast är hon när hon är glad =)
Min hina som bestämmer kan se vansinnigt sur ut, hon sänker ögonbrynen, om de nu har sådana :O), och blänger bara
Hehe ja…låter så kul på något sätt..när de ser putta ut…eller glada ut.. =)…hehe jag tkr man kan säfa den har det :D, ögonbryn asså

Får ofta höra det när folk kommer hem till mig att dom tycker katterna ser arga ut och sitter o blänger på dom, medan jag då kan tycka att de ser jätte glada och nyfikna ut. Men man lär väl sig läsa deras uttryck med tiden.
Hon är gudomligt söt och har ett mycket vackert uttryck din lilla tjej. Henne ska du vara stolt över 
Lotta
/Lotta
Hurdant är hennes bett? Är hon helt rak? Hon ser ut till att vara det i alla fall men man måste ändå se i munnen…
Tänkte mest på om du ska ställa ut henne.
LOTTA
/Lotta
Hehe ja, hon var enligt mig den finaste i kullen
. Hur man man se det? * låter kanske dum* vi öppnar munnen på henne lagom ofta,tkr det ser bra ut..men ja… som sagt är ny i detta 
Om du fattar med ena handen över huvudet och med den lyfter på läpparna och med den andra handen håller i hakan så ser du hurdant bett hon har , hon ska alltså inte gapa med öppen mun när du tittar. De två "huggtänderna" i underkäken ska vara placerade innanför de två "huggtänderna" i överkäken. Ska se om jag hittar en bra bild…
/Lotta
ungefär så här
nu är nederkäken lite sneddragen av att jag öppnar den
#10 tack Annki nu slipper jag leta 
/Lotta
varsegoooo
Aaah..okej okej..ska testa nästa gång jag tittar in på hennes mun….den måste alltså se ut som bilden Annki skickade? näsan da? ska den inte va plattare?….o fylligare kinde? alltså jag gissar bara…
plattare näsa o fylligare kinder än vaddå???
Din honkatt kommer att utvecklas länge till, hon är ju bara bebis än ju
Men jag tycker hon ser väldigt bra ut på bilden du har här.
/Lotta
menade du Conchi…hon ser ju JÄTTEBRA ut
hehe jaaa hon är bara 4 månader…ska bli väldigt spännande och se henne utveckla..Percy växer inte längre..han är 10 månader..han har sätt ut sådär i 2 månader…hon växer mkt hela tiden..eller han kanske växer men ser inte det
en perser o exotic är inte färdigväxt förrän de är runt 3 år
så du kan gissa att han kommer att bli MYCKET MAFFIG
Jasså? skulle vara kul han växte till sig,han är kastrerad,vet inte om det påverkar..har för mig läste det nånstans de inte blir lika stora…