spinneriets utställning
vilka ska på spinneriets utställningen helgen 15-16 maj???
/Isabella
Har anmält två dit, Skruttan & Samuel

ja men vad roligt annica!! funderar på att anmäla zeus dit.
men vill se hur många roliga perser folk som ska dit först=)

Jag har anmält 2 katter till utställningen.
Dom som jag vet har anmält är trevliga och roliga.
/Ingela

ja men då får jag nog ta och anmäla oss
Kul, anmäl direkt du, ska bli trevligt!
Hoppas bara det hinner komma lite värme ett tag innan utställningen, annars får det bli termooverall på både oss o katterna 

ha ha ja verkligen kul! ja i en ishall, så det blir nog att packa ner overall till oss och varm choklad

# 3
Vad skall du ställa Ingela? Har du någon Junior eller är de vuxna nu?
Nyfiken
Gun-Lis
S*Amors Troll
Är Zeus i riktig päls nu? Han är ju så snygg!!

ja han ser ut som att vara i sin riktiga päls nu.. men svårt att veta helt. har inte stylat han helt på ett tag så får se efter det!
å vad snällt tack tack.stolt matte
samuel är ju med en riktig goding, så kompakt och fin!
#9 Samuel är inte helt i päls ännu men på god väg, så hoppas på veckorna fram till utställningen.

det får vi hålla tummarna för, är ju ändå 3 veckor kvar så…. och att zeus päls är i god form så att jag inte misstar mig.ha ha
såååå kul det ska bli.

#7 Jag har anmält Kurre (Eddore Firedance) men han kommer bara om pälsen sitter kvar :) och så Flame (Twice-As-Nice Flame for Kung Bore). Så det är en kastrat och en junior som jag anmält.
#5&6 Kallt brukar de ju ha. Extra tjock tröja och vantar packar jag i alla fall ned.
/Ingela

Jag kommer med min LH huskatt båda dagarna o en skogis på söndagen =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#12, det är lite kul det därm kurre o samuel har helt olika utställningssäsonger, det blir bra då samuel blir kastrat 

vilken dag ska ni ställa förresten? jag har anmält mig till söndagen 16 idag.
kunde inte lördagen.
zeus är med kastrat=)

Vet nån om det finns platser kvar?
//Chatrine
Det ska det finnas Chatrine, kommer du häråt?

#14 Ska du kastrera Samuel?
#16 Enligt hemsidan fanns det platser kvar igår.
#15 Jag ställer båda dagarna liksom de flesta som jag vet har anmält.
/Ingela
#18, i framtiden så ja, ännu kan han vara fertil då han varken markerar eller annat men har ingen tanke på att ha honom som fertil i många år om han inte mår bra av det, jag har för få honor för att det ska funka.

Ja det kommer katt/katter frrån mej ditt i allafall ;)
Kram Chatrine
#20, så bra Chatrine, du får gärna skicka med en extra
har plats!!

#21 Ska absolut tänka på saken ;) Ev ska jag me själv men det beror på en tjej om det kommer några kattungar eller inte :(
Kram Chatrine
Hade ju varit riktigt kul om du kom men naturligtvis hoppas jag ju på att du har lite små på gång. Är det vuxen eller junior du/ni har med?

Japp 
Kram Chatrine

Ses imorgon alla. Packa ner något varmt också då det var lite kallt i hallen idag. Blir det dåligt väder så kan man ju inte värma sig ute :)