Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 395 ggr
simzonites
0

Måste bara få berätta...

Jag har hittat ett nytt intresse! På kursen som jag går har vi skapande i ateljén, vi har nu provat på lera. Jag har målat i flera år men lera är nytt för mig. Jag har blivit helt "frälst". Naturligtis hittar jag min inspiration i mitt största intresse, katterna, vad annars? Idag har jag påbörjat en "staty" av den egyptiska kattgudinnan Bastet. Jag ville kanppt gå hem idag…och nästa vecka är det sportlov Gråter, då ska jag göra klart mitt projektarbete om kattuppfödning har jag tänkt. Så nu kan ni hjälpa mig genom att fråga hur det går Flört då kan jag inte skippa det…

Lotta

/Lotta

diii
0

Aaah, är det en projektarbete som du gör på högskolan? eller hur ligger det till? låter intressant!

Egyptisk konst…VACKERT!Skrattande

simzonites
0

#1 Jag har läst till djurhomeopat och har mitt projektarbete kvar innan jag får mitt diplom. Har bara skjutit på det ett bra tag….Ledsen Jag har valt att skriva om kattuppfödning sett ur ett helhetsperspektiv, med både egna erfarenheter, fakta, veterinärmedicin och homeopati.

Lotta

/Lotta

Annkis54
0

jag har grejat med lera ett tag..inte nu men för några år sen. O jag säger bara….simultankapaciteten drar ut genom fönstret
jag satt o pillade på ett indianhuvud i mer eller mindre naturlig storlek…min dotter satt mitt emot mig vid köksbordet o försökte prata med mig…gick inte
o du vet ju …i vanliga fall har man ju en otrolig simultankapacitetSkrattande
projektarbete….vad är detGeneradgår det att ätaFot i munnnen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se