godnatt alla perserfolk o exoticfolk
är nog dags att gå i slafen för mig med
det har varit en MYCKET lugn kväll här på forumet
inte ens Kittentotts har varit särskilt produktiv här ikväll
Jag lade mig faktiskt kl 02.15, mina småttingar rev stället tills jag låste in dem då. Med i buset va Tiger,Ebba, Merlin, och jag lovar det va ingen ide att försöka lägga sig. Sen då jag låst in dem här o var, så började de skita så det stank i hela huset, ja man har ju kattungar o lådor stående överallt, så lovar jag har haft en cirkus natt för husets medelmmar ska få sova. Phu hur ska jag orka sitta i Göteborg i en ishall kl 15-17.30 idag närpojken övar in sitt program t uppvisningen
Bara le åt allt! Det är ju kattdjur!
Jag kan hålla med om att det var en lugn kväll, många är inloggade men är inte aktiva, men det blir väl så ibland att fantasin tryter
Eller så sitter man o läser och lär sig nya saker 
Mmmmmm eller som jag, somnar framför en dödstråkig TV och vaknar kl 02 
Nja,här har ju katterna tagit skinnsoffan som sin så jag har fått flytta mig till en obekväm fotölj så ingen risk man somnar där inte,sängen måste bytas ut för jag har ingen plats där längre ligger snart på golvet
Nu ska jag fixa lite innan vet besök idag,vaccinering av katter så det ska skottas bort snö så man tar sig ut från gården,ha en trevlig dag nu alla som är här.

Igår kväll va jag o min sambo på resaurang. En rätt omtyckt restaurang i Borås, men oss behandlade de som skit.
Det hela började med att de tyckte att vi borde vart där 18.20 när sittningen började, men när jag bokade bord för en månad sen så var det ok att boka kl.19.00 (hur i h-vetet ska jag kunna veta att deras sittningen börjar 18.20). Sen så säger han till oss att vi måste äta fort (ilskan kokade då) och råga på allt, när nästa kund kommer som tydligen har bokat just vårat bord (det finns andra lediga) då ställer sig servetrisen rakt frammeför oss och säger till den andra kunden… Kan ni vänta här ett ögonblick, de här är strax klara (jag var då halvvägs in i min mat)
Idag ska jag gå tillbaka, o får jag inte en bra ursäkt, ska jag se till att hela borås och alla grannkommuner får reda på vilken inkompetent personal de har som förstörde alla hjärtans dag för mig.

Alltså är detta verkligen sant
Jag hoppas verkligen du går tillbaka, och att du får pengar tillbaka, hade ju inte betalat maten utan bråk om det va jag.
Du får gå in på konsumentmakt här på forumet och berätta

#7 Detta är sant, varenda ord… Ska gå dit idag, kände att jag inte ville ställa till med bråk igår kväll, då restaurangen var full och ville inte förstöra för de andra gästerna. Vi får väll se vad de säger idag…
#8 Konsumentmakt? Är det en annan forumsida eller?
Japp, titta till höger där står "Mina Sajter" scrolla där så hittar du den

jag har skrivit ett inlägg där, hoppas jag får några råd om hur jag ska gå tillväga!!
vissa människor ska inte vara på vissa positioner
hoppas att du får en ordentligt ursäkt o dina pengar tillbaka om du betalade…vilket du väl antagligen gjorde
nu är det i alla fall full fart här verkar de som 
Det har varit lite aktivitet i dag 
ja. jag har fullt upp nu att gå igenom alla "fetmarkerade" trådar
kul!!!
Hahaha va har arbetat hårt här

Nu har jag vart o hälsat på, pengarna tillbaka fick jag inte men de skulle bjuda på middag nästa gång jag var där…Det får väll duga, men egentligen vill jag inte gå dit överhuvud tagte igen…
alltid nåt
men som du säger…ett sånt ställe vill man ju egentligen inte gå till igen
Hoppas de gör lite extra nästa gång då, och att ni slipper samma som servar er, vilket inte den klarade som nu skulle göra sitt jobb.

Mmm… jag frågade om vi skulle få äta i lugn o rp denna gången o det fick vi =)
Nästa gång ska det allt bli förrätt, varmrätt och efterätt… hel vinflaska o allt… betala ska de allt få göra.
Helt rätt!