Go´morron 15/2
Go´morron på Er!
Ny dag, nya tag….
Här i Gävle laddar vi upp för sportlov, nästa vecka!
Barnen har bestämt att vi ska åka skidor varenda dag *pust* & äta grillad korv hela lovet…
…får nog byta namn till Scan innan veckan är slut! 
Här har vi Sportlovet denna veckan. idag ska jag sitta med Jimmy kl 15-17.30 då han övar in ett konståkningsprogram med sina vänner på isen i Göteborg, brrrrrr kall ishall ska ni veta. Innan har alla barn varit medlemmar i denna Ishall 18år, nu är det bara Anna som själv är Tränare kvar. De har inga pojkgrupper här, då valde vi Göteborg.
God morgon, sportlovet börjar nästa vecka här, gud så lugnt och skönt det skall bli på bussen
. Här är det rena vårkänslorna, ganska varmt och fåglarna sjunger, ja i dag har de inte börjat än, men det kommer

God morgon på er.Vet faktiskt inte när sportlovet är här nere men tror att det är denna veckan för barnbarnet i Småland har nästa vecka.Det brukar vara veckan efter där uppe.Ingen sol här grått och trist 

…vårkänslor har vi här &så!
Ja, jag själv känner nog mig lite "vintrig" forfarande, men Lizen hon sjunger vårsånger för fullt! -"mjuaaaaaaaa,mjuauuuuuuuuu,krrrrrrrrrrrr,mjuauuuuuuuu"
Fritt översatt: Var är alla snygga pojkar? Här har ni en *….*
tjej!
Vi ska hjälpa henne med med transporteringen till "boyfriend:en" idag på eftermiddagen..få se om det blir någe´kurrrrrrrrrrr då 
Hahahaha ja det budskapet har man ju hört ett antal gånger under de gångna 14 åren
Vad konstigt de lägger sportloven
Uffe du bor ju halland som mig? Ändå har de sportlov i nästa vecka, Göteborg har denna veckan, jag fattar noll, mkt rörigt.
JAg misstänkar att man utgår ifrån att Stockholm, Göteborg och Malmö skall inte ha sportlov samma vecka, sen gör man en ibland konstig uppdelning

Hejsan!
Ja, sjuka barn som vanligt, öroninflammation nu. Här i trollhättan har dom sportlovet nästa vecka så hoppas barnen är friska då.
Ha en bra dag alla!!
#8 Lider med dig! hoppas de blir bättre, inget kul alls, har haft mitt ett tag, och har en förskylning sen dagarna efter jul som inte ger med sig, den satte sig o blev lunginflammtion som nu gav astma, de är nu rädda jag utvecklat astman som legat latent då både mina föräldrar o syskon har de sen unga år. Livrädd då det inte släpper, min katter!

# 9 Håller tummarna för dig att det inte blir värre.
#9 snälla Carina…gå till en homeopat innan det går för långt
Lotta kanske vet nån i dina krokar
#4 hoppas att Lisen finsjunger för sin fästman oxå
Ja kanske varit något Annki, har bara ätit mediciner så jag är helt slut i kroppen nu mer. Ska kolla upp detta!