Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 1542 ggr
Annkis54
0

omplacering vuxna perser exo AKUT

har gått här fram o tillbaka idag…ska jag skriva nåt,,,ska jag inte.
här går det bara sämre o sämre…ju mer hemmastadd Lowe blir,,ju mer fräs blir det från henne. Jag kan inte kamma/tvätta ögon mer än nån minut sen så börjar hon fräsa eller grrr långt ner i halsen.
iris får inte röra sig här hemma..för Cleo
Läget börjar bli AKUT. Vad sjutton ska jag göra.
Iris är flyttbar en gång till…Kismo o hon kommer bra för att inte säga mycket bra överens,…så de skulle kunna flytta ihop..om man bara hittade ett fullgott hem
Lowe flyttar inte nåt mer….det är hennes 6:e ställe nu..o jag tror att alla "nu ska jag börja om igen" är det som har tagit på hennes psyke.
går inte detta så flyttar hon permanent till katthimlen..o det lutar mer om mer åt det hållet.
jag skulle ALDRIG ha tagit hem Lowe o Iris….köparen skulle fått fixa detta själv. Det var ju så lugnt här. O jag förstår Cleo som är beskyddande mot sina bebbar fast det går till överdrift. Jag ser ju att Iris fortfarande har sitt supergoa temperament om om hon bara fick så skulle hon ligga i knät på mig o gosa med magen i vädret. men det tillåter inte Cleo.
kommer att försöka sätta in annons imorgon…men hur faan ska man våga skickar iväg katter med alla varningar till höger o vänster nu
O Pärlan ska ha sina ungar på fredag….vad händer då??
jag sa till min Lars idag…varför kan inte nån "bestämma över mig"….tänk vad mycket prövningar vi skulle slippa då. OK ..det finns en mening med allt…men hmmmm
vet någon om nån eller känner nån som skulle kunna tänka sig att ta Iris o Kismo…Iris kommer jag i så fall att kastrera. Kismo är redan kastrat. Ingen är ju problemkatter…o lättskötta båda 2. en PER en EXO…det måste i så fall vara en livslångs hem utan andra katter eller hundar..som ingen av de är vana vid
hoppas att detta löser sig fort o bra nu
HOppas inte denna skrivelse kommer ut på ett konstigt sätt för kl är mycket o huvudet är inte fullt "medvetet"
Godnatt nu hoppas jag i slafen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts-deleted
0

Jag lovar Annki att alla de svar jag fått fr alla möjliga, ska ha öron öppna hela tiden, även tänka efter o se i min lista osv. Hoppas verkligen du finner rätta hemmen, om det kommer någon bra, lovar ge svaren till dig, säker ju själv hem t en här hemma, men haft svårt finna rätt då hon kräver väldigt väldigt speciellt hem.

Soffan79
0

Ush ja det är inget lätt beslut att ta. Men man vill ju alltid kattens bästa. Jag tyckte du gjorde rätt i skriva av dig här på forumet.

Jag går o velar om jag ska ta in en katt till, (har tre omplacerings katter idag.) Men man ska ju ha tid till alla oxå.

Dessutom så har vi ju tre katter och en hund så det måste ju vara en katt som passar in.

ophelia
0

Kramar om dig Annki.Så fruktansvärt jobbigt du har det.Tyvärr så har jag ju ingen hjälp att komma med.Hoppas att det löser sig snart.Ledsen

m-hoog
0

Tänker på er Annki!!Ledsen

Kram