TV 4 Förkväll idag inslag om Perser !
Hejsan!
Fick höra att troligtvis kommer ett inslag idag torsdag kl 17:00 - 18:20 på TV 4 med några perserkatter!
Hoppas det blir lite bättre reklam än Ashbergs kritiska kommentarer för något år sedan. Något som gjort att gemene man, i alla fall många icke ägare av rasen blivit så negativa till just perser/exoter.
Kram
Gun-Lis
S*Amors Troll

jag såg =) det va bra!!

Synd att det inte var så lång intervju=(

Jag såg oxå. Det va helt ok, men allt går så fort. Och jag tycker det va synd att det inte va en perser i riktig "pälsning". Men fina va dom två perserna.
Tina

Två?Har jag sett något avkortat?
Jag såg det på tv4play!
vad söker man på för att hitta det på Tv4play

#6 Du söker på tv4play, men tydligen har jag bara sett en del av det så…..:( Kolla igenom det är fler delar.
ja, fast var där
där finns ju hur mycket som helst

Du måste söka upp Förkväll också gårdagens datum.
lite kort
jag gav upp
först hittar jag nåt om kattlåda
sen hittar jag nåt om en semilånghårsras
sen gav jag upp:(
klicka på mina länkar så kommer de
där du
himla dumt att inte länkarna syns…
det ser bara ut som ett vanligt ord…o så får man leta som attans för att det ska komma fram en pil
eller är det bara hos mig???

Jag har sett programmet nu på tv4 play. Anna-Lena var så lugn, likaså hennes katter förstås, men dom är ju vana vid uppståndelse

Klicka på sortera efter datum om du inte hittar programmet Annki, sen kan man dra i listen där nere så man slipper se hela programmet om man inte har tid. Jag älskar att titta på förkväll och har blivit inspirerad av deras inredning så nu har jag bestämt mig för att åka och köpa den där soffan dom har i programmet, den blommiga, jag bara ÄLSKAR den 
(det var en liten parantes.)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Min mamma frågade mig varför hon höll på lyfta upp och släppa ner katten hela tiden, hon tyckte det var lite irriterande att katten inte fick stå själv…..så…
Jag fick förklara för henne att det är något som en del gör med sina katter framme på domarbordet,
Detta var alltså en reaktion från en som är helt novis vad gäller kattutställningar.
Hon (mamma alltså 75 år ung) har varit med mig en gång och då var hon så nervös att domaren inte skulle se hur vansinnigt vacker min katt var (det fanns ju ingen så fin som den på hela utställningen) så jag fick nästan hålla i henne för att hon inte skulle gå fram och säja det till domaren

Ja se mammor………
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Men VARFÖR lyfter man upp och släååer ner katterna då? Ska man inte visa deras korta ben, och då ser de ju längre ut?