avelshane
Hej!
Jag har en vacker perserhona, Selma, som jag så gärna vill ha en kull ungar på. Har flera vänner som vill ha en unge. Har inte någon egen hane så jag skulle bli jätteglad om någon ville hyra ut sin perserhane till mig! Gärna i jönköpings län.
Hälsningar Sofie med Selma

Jag har en hane som jag lånar ut men jag bor ju rätt långt ifrån Jönköping och du kanske inte vill ha vitfläck?
Maila mig och berätta lite om dig och din kisse om det är intressant
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Jag har oxå en vitfläck hane som jag lånar ut. Vi bor ca 45 minuter ifrån Jönköping. 
Jag måste erkänna att jag inte kan så mycket om det här med färgerna. Selma är en svart-Bicolour i allafall
. Vill gärna veta vad det kostar också. Skulle vilja para henne nån gång under sommaren/ hösten. Nästa löp blir troligen om ca 4 veckor. Tack för att ni har svarat, skulle bli så glad om det kunde bli en kull!
Hälsningar sofie
Maila om du är intresserad. yadhayezibas@gmail.com Så får du veta vilka villkor jag har. 

Ja jag har också bett dig maila, tror inte att någon lägger ut sina avtal här inte 
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.