Obsession IC idag !
Hejsan!
Min lilla trollunge Amors Troll OBSESSION är i Norge med min vännina Maria Berglund som ikväll meddelade att hon idag fick sitt sista certifikat till Internationell Champion! JIIIPIII !!!!
Vad glad jag blir 
Ni kanske minns henne som liten kattunge innan hon flyttade
Tyvärr fungerade det inte i det nya hemmet så jag köpte tillbaka henne efter 1 år och det var som om hon aldrig varit borta när hon klev in här hemma hos mig.
Nu har jag tänkt para henne snarast eftersom hon löpt som en tok den sista tiden……….

Några till foton på trollungen som kattunge…..
Jag har alltid tyckt att hon varit så söt och det känns så rätt att hon är tillbaka hos mig….
Nu får vi hoppas att det blir några sötnosar efter henne och en exothane som jag planerat para henne med….
Kram
Gun-Lis
S*Amors Troll

Grattis till IC-titeln.
Söt som socker är hon!
Hur gick det för "skiten"?
Jag har tappat bort min mobil, och Maria skulle messa mig 
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Grattis!!

# 2
Hej Lena!
Marias jättesöta svartsilvertabby perserhona Athelstones Angel Dust, kallad "skiten"…… Usch vilket smeknamn på en sådan sötnos!!…….
blev BIS kastrat hona igår lördag med båda domarnas, Raymond Saetres och Alexey Suchukins röster i panelen.
Maria var förstås glad och hälsar!
Hälsningar
Gun-Lis
S*Amors Troll

Grattis till er båda =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

grattis!!!!

Grattis till Obsessions IC titel!
En riktigt ,riktigt snygging.Den kombinationen kan bli hur bra som helst!Spännande.
Grattis till nästa snygging också!"Skiten" !kärt barn hr ju många namn och det stämmer ju!