Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 1245 ggr
Amorstroll
0

Fräsets domarfördelning !

Hejsan!

Min klubb, Fräset i Uppsala har lagt ut domarfördelningen på sin hemsida. TYVÄRR verkar det åter igen vara så få perser och exoter som ställs ut….. JÄTTETRÅKIGT tycker jag! T o m jag som är en flitig utställare/assistent förlorar lusten att ställa ut längre………

lördag den 8 maj är det bara 17 färger och alltid är det några som inte kommer, vilket torde indikera inte ens 20 perser/exoter.

Lena Nordström

EXO n

PER d, f23, d01, e02, f01, a121, fs02 

Thea Friskovec

EXO ns, d24, a01

PER n22, b22, d22, d24, ns2262, a0221

söndag den 9 maj

Är det bara en domare, Wedel Stoop som dömer alla perser/exoter, vilket indikerar ännu mindre katter……..

VAR är alla perser/exot utställare?????

Gun-Lis

S*Amors Troll

http://www.amorstroll.com

Amorstroll
0

Såg även att veckan efter den 15 - 16 maj har Speed Cat i Stockholm ställt in sin utställning p g a för få anmälningar!!FörvånadFörvånad

/Gun-Lis

frukove
0

Vi i SOLkatten har faktiskt också ganska få anmälda.

Men vi har förlängt anmälningstiden till den 10 maj.

Men kategori 1 är ganska sugna på utställning ;ett 40 tal katter /dag(mindre på söndag då)!!!

Men fler kan vi väl bli?!

Heléne

Annkis54
0

synd att inte vi, WCF, får ställa hos er
vi hade 30 st hos oss i Vårgårda
slår man ihop..såååå:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

evawennman
0

Jag kommer iaf! Både lördag och söndag! Men Gun-Lis. Ska du ställa Poison, vilken färg är hon? Är hon  klass 11 ?

Marita-L
0

Här är jag Lisa :))

Men eftersom jag är medlem i WCF så är jag inte välkommen att söka licens för att ställa ut på Sveraks utställningar och vi är många fler, tänk så kul vi skulle ha haft :))))  

Tänk så många perser & exotic utställare det hade varit, vilken konkurrens det skulle bli :)))

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Amorstroll
0

Hejsan Marita!

Personligen tycker jag att det är jättetråkigt att Sverak har sådan  bestämmelser. Det skulle vara jätteroligt att få träffa er från IDP och se era fina katter också.

Vet inte vad man kan göra annat än motionera år efter år om en förändring…..!

Kram

Gun-Lis

Marita-L
0

Skam den som ger sig Flört vi kämpar på Glad Det skulle varit så kul att få ställa vart man ville och möta alla fina katter och alla underbara människor. Skrattande

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

evawennman
0

Jag längtar till utställningen!! =)