Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 774 ggr
sidentassen55
0

Söndagmorgon....kyligt......

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej och hå, man har ju inte tid med att sitta vid datorn när det är så mycket att göra i trädgården, ja bara att njuta av allt tar massor av tid, och DET är inte alls jobbigt heller Flört

Njuter gör även katterna, Drottningen Trasan har fått vara ute med oss och jag lovar att hon är lycklig….jag har bestämt att jag ska skämma bort henne ALL vad jag bara kan nu när det kanske inte är så mycket tid kvar….Gråter

Men vi tar en dag i sänder och tar tillvara på den ordentligt med.

Elsa Eriksson, Skräpets bebis, börjar snart se ut som en riktig katt så kanske o ett tag att jag visar ett foto av henne….men förvänta er inte någon skönhet…tyvärr är det inte så…..Oskyldig

Maya, min älskade Maya, var här och läste reklam häromdagen, jag höll på kissa på mig av skratt när jag tittade på hennes kroppsspråk, helt obetalbart var det….bifogar ett foto så ni kanske förstår vad jag menarFlört

men hörni, nu har jag ju inte tid med detta….ha en skön söndag och njut av solen Cool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool