Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1451 ggr
Sussi89
2010-04-30 15:30
0

Kat 1?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått hem en liten katt. Sitter som jourhem för honom, så får se hur länge ja får behålla denna lilla skönhet.

Men nu frågar ja er experter tror ni att han har perser i sig? Han är ju väldigt stor och skulle ju tänka mig att han är lite skogskatt också. Han har även den mjukaste pälsen!

Så vad tror ni? Glad

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
2010-04-30 15:31
0

en bild till. Han har ju dom finaste färgerna också! rödmaskad,

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
2010-04-30 15:32
0

en till =)

S*Winterwind

origirl
2010-04-30 15:40
0

Ja han har nog perser i sej den blikken der kjenner jag igjen från andra persermixar ;)

Sussi89
2010-04-30 15:44
0

=D okej så roligt!

S*Winterwind

sidentassen55
2010-05-01 12:27
0

jag skulle gissa att det är någon som har cp blandningar i sig (eller är) oat sig med "making babies!.

Den ser inte så glad och lycklig ut just nu, men förhoppningsvis så förändras det snart.

Vad han har i sig för raser har ju egentligen ingen betydelse huvudsaken att han mår bra och att ägaren tycker han är världens vackrasteGlad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Sussi89
2010-05-01 12:56
0

okej tack bra ideer. Nej han är inte så jätteglad stackarn, men hoppas det ska bli bättre. Om han börjar trivas bättre hos mig så funderar ja på att behålla honom. Ja tycker han är sååå himla finKyss

S*Winterwind