Valborgsmässoaftons morgon
Det är tidig morgon och jag hör hur fåglarna kvittrar ute, trots att fönstret är stängt, tänk att det blev vår ändå, snön försvann, vem hade trott att det skulle gå så fort.
I går var jag ute och räfsad ännu mer i och runt vår tomt, det är så mycket att ta reda på, men det är skönt att komma ut också utan att frysa.
Ja hoppas vi slipper regnet idag så vi kan tända grillen och laga till något gott, jag har flera olika sorters kött som ska på glöden och en massa grönt och rotsaker till, mums det ska nog sitta fint.
jessica, Aji och vår äslakde Maya kommer också hit, vilket gläder mig. Maya var här igår också, bifogar ett kort på min älskling när hon får mat, hon är som en avfallskvarn, allt går ner.
Jag önskar er alla en trivsam och fin valborgsmäss
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Godmorgon världen! Eller snarare godnatt för min del, jag har jobbat hela natten och får alldeles snart gå hem o lägga mig
Himlen är svagt blå men med tanke på hur ruskigt det kan vara på valborgsmässoafton på kvällskvisten så se till o klä på er ordentligt ni som ger er ut för att titta på kasen. Själv skall jag jobba ikväll med så det blir ingen för min del.
Ha en riktigt fin dag och var rädda om varandra.
Varma kramar Helen