Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 947 ggr
sidentassen55
0

I går kom jag ihåg...........

vad jag INTE skulle glömma denna vår………Obestämd

Att så frön !!!!!!!!Rynkar på näsan

Förra våren hade jag lagt ner massor av pengar och energi på att så frön för att inte behöva lägga ner en hel förmögenhet på plantor.

Gissa om jag blev halvt galen när jag en dag kommer in till rummet där alla mina sålådor var och katterna hade vält ut allt !!!!!! Det låg över möblerna i rummet i en enda röra.Gråter

I går hände det igen. Jag har inte kunnat ställa in sålådorna i det rum dom ska st för det är upptaget av Göte denna vecka, därför hade jag dom i hallen.

Men i går var det så dax igen ALLT och jag menar ALLT lög strött över kisselådor, golv, stol, i lådorna, ja överallt, och denna gång har allt inte kommit upp heller…..GråterGråter

Så nu kommer jag ihåg…….Skäms

SNÄLLA, PÅMINN MIG NÄSTA VÅR att INTE köpa frönCoolTungan uteOskyldig

Tyvärr glömde jag bort (skulle jag vara glömsk??) att ta fram kameran för att visa er…………………Oskyldig

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

WildWest
0

Katterna har säkert haft skitkulKyss.

/Kerstin i Umeå

sidentassen55
0

Jag tror det jag Kerstin,Tungan ute

men inte jag när jag skulle ta reda på eländetRynkar på näsan

Förresten, snart får Tjabo syskon….omkring 1 juni ska dom komma….jag är såå spändKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

WildWest
0

Helsyskon?Skrattande Vad spännande, hoppas det går bra.

//Kerstin i Umeå

sidentassen55
0

Japp, det blir helsyskonSkrattande

Hoppas hoppas hoppas det blir något åt mig den här gången,jag vill så gärna spara till mig själv medOskyldig

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool