Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 368 ggr
Uffe
0

God morgon 13/2

God morgon alla, mulet och trist i dag, men inte speciellt kallt.
I dag finns inget speciellt på dagordningen, så det är bara att hopas att det blir liv i luckan här så man får lite att pyssla med Skrattande

Leonis
0

Gomorron , ja här ska det fixas inför veterinärbesök men före det ska man städa som vanligt och kamma katter och annat man gör varje dag,kallt nja vi har nu 18minus och det snöar så skyffeln ska fram så man tar sig ut från gården. Sen ikväll är det dags för bad på en som ska hållas i ordning inför utställning"pust" har beställt haklapp nu som ska på få se om det hjälper mot att det missfärgas av vattnet Fundersam

Uffe
0

Det där med haklapp, är det en vanlig babyhaklapp man använder. Har en liten filur som gillar att bada kragen och det är ju inte så kul inför en utställning och på sådan skall han om två veckor

Leonis
0

Sån här köpte jag  Skrattande http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=39507456  ska bli kul att se han i den om det fungerar vill säga .

Kittentotts-deleted
0

passa er för denna halsduk! den färgar ner, ni kommer få en röd kattFot i munnnenHar en sådand t min hund, men tänk er vatten på den, oh oh säger jag bara! GODMORGON FÖRRESTEN!  Idag ska jag städa o hålla påGeneradBlir mkt då pojken o smått springer runt.

För en stund sen kom pappa Tiger springande intrasslad i något i full panik, va bara följa tråden som sen ledde t flertalet katter, gissa hur detta såg ut innan jag va klar, tråden den ledde t mina gardiner i sovrummet, så nu åker de ner! Tur man är hemma ibland!

Bart
0

Godmorgon!Mulet och bara 3-  idag.Kattkamning ska det bli här med.

Kittentotts-deleted
0

Jag trro jag startar med bad av smått, nu har jag ångest, skule behöva någon som stog o sa t mig vilket hörn jag ska börja i.