klösmöbler
någon som vet någon som säljer klösmöbler av alla sorter till vettigt pris?
tacksam för hjälpen 
kjam på er alla..
Kolla om det finns något här som passar http://katt08.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=3a0776e6-9ae6-4803-b434-5794958b1f8c

Ellos har några olika till bra priser.Det är väl inte världens bästa hållbarhet på tyg och rep på dem,men så har jag ju 6 katter oxå.Skulle säkert hålla bättre om man hade färre katter.
Jag har köpt mina klösträd på tyska Ebay. En liten procedur att komma igång, men när man väl fått kläm på hur det funkar är det bara att tuta och köra. Man får mycket träd för pengarna! 
Jag är på gång att importera klösmöbler till vettiga priser kommer läggas upp på hemsidan jag ska göra senare då jag får mer tid över 

Snacka om fynd !
#5 Ha Ha fattas något

Nej nu har vi så det räcker tror jag! Innan dess så hade vi köpt en klösmöbel på ellos också. Inte bästa hållbarheten kanske, men den fick duga… men så hittar jag ju detta på tradera!!! Allt skulle hämtas i Borås också, så det kunde inte bli bättre!! Nu finns det klösmöbler i varje rum…
Bara Nicke Boy som saknas 
Jag menade med fattas just Nicke Boy
Han kommer ju snart hem till sin fina leksaks samling, oj va han kommer busa!

Förutom alla klösmöbler så har jag sånna här tråd gardiner i vardagsrummet, undra hur mycket trådar det kommer hänga kvar???? 
Ja du! vänta os e om han har intresse för dem, jag har ju längder i sovrummet, de leker inte mkt med dem, men leker kurragömma bakom dem
Det skall finnas någon i Danmark som har vansinnigt häftiga klösmöbler. Minns tyvärr inte namnet, men ibland dyker ho uoo på svenska utställningar
ropa om du kommer ihåg namnet är du snäll uffe lilla
JAg skall kolla om en monterhyrare på våra utställningar minns vad hon heter
tusen tack lilla gubben
Här hittar du en del, vad du sen anser om priset hehehe
I den här verka de trivas

Här finns en länk http://www.catwalk-kratzbaeume.de/cgi-bin/store2/commerce.cgi
Jag tror att de danska träden Uffe hade i åtanke kan vara Katz. Hög kvalitet, kostar förstås en del.
Jo det var nog de
suveränt snygga, men som sagt, snygga priser också