Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1434 ggr
sidentassen55
0

Ja se det snöar .........

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

……….man tror inte det är sant, vi har säkert 15 cm snö nuRynkar på näsan

Jag har inte kunnat sova inatt så klockan 1 inatt steg jag upp och då kom det snö men väldigt lite.

Men nu skulle ni se……det vräker ner stora lapphandskar, det är inte klokt. Jag som hade tänkt åka och köpa jord idag och börja fylla på i mina rabatterFlört

På radion (RIX FM) säjer dom att fvi ska få regn hela dagen, vart 17 kan dom sitta?? Är dom på Kreta eller , det är ju VINTER här igenObestämd

Ja jösses mycket ska man vara med om…jag hoppas att ni andra har det bättre och att ni som bor i de här trakterna inte ger er ut på vägarna i onödan, antar att ni som jag har bytt ut vinterdäcken också……

Ha en underbar dag iallafall….avslutar med några nytagna kort på eländet här…

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

sidentassen55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild, sedan får det vara bra……

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

Sunrunners
0

Usch… var i Sverige bor du?

Tuija

WildWest
0

Här uppe i norr skiner solen och det ser ut att bli en fin dag. Nästan all snö har tinat bort så nu är det VÅRSkrattande

//Kerstin i Umeå

sidentassen55
0

Ha ha ha, det måste vara askans fel att snön kommer hit istället för till er däruppe i Norr Flört

Tuija; jag bor ca 9 km NV om Surahammar eller 30 km NV om Västerås…. och jag lovar att det snöar, och snöar och snöarSkrikandes

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

SussiF
0

Ja, det bara vräääääker ner :-( här med, fast jag bor ju bara en mil från dig så det är väl inte så konstigt att vi har samma väder……. Jag hade hoppats att det inte skulle trilla ner mer

Ha det gott alla !

Kakan81
0

Jag bos cirkus 12-13 mil väster om västerås. Det snöade igår, men blev inget på backen. Idag är det mulet och blåser jättekallt.

Inte ens jag som är ett vinterfan vill ha snö nu. Kör försiktigt om ni måste ut.

Annkis54
0

i Trollhättan haglade o snöade det igår
men inget som la sig

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Amorstroll
0

Vilka underbart vackra foton Lotta! MEN nu vill vi ju har VÅÅÅÅÅÅÅÅR !!

Här i Skutskär har det kommit ännu mer snö………. jättestora snöflingor i ett dygn…. snöplogen var igång igen! Helt otroligt!

Gun-Lis

som vill se vårblommor snaaaaart!

sidentassen55
0

Vackra foton Lisa ? Jag vill INTE ha snö nu, jag tycker detta är förskräckligtRynkar på näsan

jag vill ju ha VÅÅÅR, med masor av blommor och arbete i trädgården, DET är vacket, tycker jagFlört

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool