Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 1409 ggr
Naquita
0

surare katt finns inte..*badbild*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan ni hitta en surare katt än den här lilla 6månaders skruttan?hihi

Naquita
0

och perserpojken Noah var inte långt ifrån i surighetsgrad:P

EddaM
0

Haha, surisar=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Uffe
0

Hahaha klart att de blir sura när de åker i babaljan

Naquita
0

men när fönen kom fram mös Noah så det sto härliga till:))

Uffe
0

Ja de brukar ju tycka att det är skönt att bli torr igen.

Kittentotts-deleted
0

Söta bilder! nU har jag badat en mkt viljestark tjej (padda), detta har tagit oss många samtal, gräl, o pussar. Men nu är hon badad och snart ska fönen fram. Ska tillägga denna flickan är en mkt kärleksfull tjej, men troligen inne i en fas där man vill ta över, och jag tror vi är halvägs i våra samtal att en prinsessa är ren o fräsch.

Naquita
0

hehe ja,inte är det lätt alltid när de kommer in i sådana faser. minns när min äldsta padda(numera kastrat) kom in i en "fas" pjuh,det var inte det lättaste=/

min hane har en sådan fas nu, 9 månader gammal nyligen könsmogen o ska inte alls göra som matte vill! slutade med rakning o börja om från början me pälsen, Noah hade inget emot det utan njuter nu av friheten utan den stora tjocka vinterpälsen:P

Soffan79
0

Här har ni en tjej till som inte var så glad över att bli badad.

Uffe
0

Hahahaha hon såg inte särskilt glad ut nej Skrattande

Soffan79
0

NEJ HON BLIR LITE LEDSEN NÄR DET ÄR BAD DAX

OCH NÄR FÖNEN ÅKER FRAM BARA BLÄNGER HON PÅ MIG…

Uffe
0

Hahaha Pudelkatze ! JA de är väl för roliga

Naquita
0

haha det där känner jag också igen. Wilma blir riktigt sur innan fönen kommer fram..*s*

Kittentotts-deleted
0

Här är mest Olivia sur för kam o borste, badet tyckte jag gick bra, smet 2 ggr,men det va lugnt. När jag satte på dammsugaren för föna satt hon bara o tittade som, jaha och nu då, sen hade vi lite cirkus o allvarligt snack, o nu ser hon väl 80% bra ut då, matte är inte 100% nöjd, men det får tas lite efter hand o få henne fatta att Prinsessor ska vara fina.

Pepasas
0

Kul att se andra surmonster vid badning! Mina här hemma bråkar inte men jag skulle ljuga om jag påstår att de gör vågen när de anar att de ska i badet :-)))

Kittentotts-deleted
0

Tänk den som hade haft turen ha katter som älskat bada :) haft en genom åren, han satt o tiidae på matte som mums i mums så gott matte. De flesta protestar väl någongång innan så de vant sig vid dessa rutiner. Denna flickan jag har va så duktig o lugn som liten, nu testar hon vem som bestämmerSkrattandeMen hon har en matte som inte ger sig utan det ska bli klart. Hon är världens goaste, nu när huse kommer hem kommer hon som vanligt skruva sig o visa: se så vacker jag är! Husses prinsessa

Soffan79
0

#13 SÅ FIN HON ÄR.

JAG BADADE MIN SKÖLDPADDA ALICE I JANUARI OCH DET BLEV INTE ALLS BRA. PÄLSEN DELAR SIG OCH SER INTE REN UT. HAR VÄL SKÖLJT FÖR LITE ANTAR JAG Ledsen MEN JAG TYCKTE JAG SKÖLJDE HUR LÄNGE SOM HELST FÖR HON ÄT RÄTT SNÄLL ATT BADA. FÅR TA OCH GÖRA OM DET.

Kittentotts-deleted
0

#16 Du får skölja mer kanske, fönar du också? väldigt viktigt också.