Många bebisar är det nu ;-)
Oj så många som fått kull nu 
Jag är så avundsjuk på er som har en massa bebisar hema hos er, det är så underbart när dom börjar fara runt i huset och upptäcker en massa nytt
.
Många av de som visats tilltalar mig verkligen och en del riktigt mycket
Tack ska ni ha alla ni som lägger in resultat efter helgernas utställningar, det känns som om man får en opresent när man går igenom resultaten, trots att man inte varit med får man ta del av vad som hänt och glädjas med de som vunnit, KUL 
Idag ser jag ingen sol utan det är grått och kyligt, men det gör inget. Jag skasnart åka in till Västerås och träffa Jessica och Maya, vi har lite att göra tillsammans.
Sedan får jag besök av en kompis som ska åka på semester och behöver kattvakt, inte kan jag säja nej till det, katterna måste ju få bo drägligt och träffa folk OFTA…så jag tar gärna hand om dom:-) Hoppas bara flyget går iväg som det var tänkt imorgon
Min man har frågat mig om jag öppnat kattpensionat,
han tycker att jag alltid har någon/några nya katter i rummen däruppe. Men som jag skrev, det går ju inte på annat sätt, och är inte alls så besvärligt heller. Bara till glädje när man kan göra något för någon annan.
Ha nu en härlig onsdag …
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.