Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 1310 ggr
sidentassen55
2010-04-20 16:39
0

Jippeee !!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag superlyckligSkrattande

Byskes tuttar är smultronrosa, så NU kan hon då inte lura mig igenFlört

Detta går inte att ta fel på.

Hoppas nu att allt går bra hela vägen och att det kommer minst en lika fin kille som Kerstin och Swen (Wild West) har (Tjabo). gärna med ränder också, DÅ ska han stanna här SkrikandesGladGuld i munTungan uteCool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

SussiF
2010-04-20 17:07
0

Grattis!

heliotropes
2010-04-20 18:04
0

Grattis!Skrattande

Eva // medarbetare på Perser

[Guardians]
2010-04-20 18:13
0

Grattis!!

sidentassen55
2010-04-20 18:30
0

Vi ska nog inte ta ut något i förskott nu så var försiktig med era gratulationerFlört…..däremot tar jag gärna emot dom när vi har sett utfallet Flört

Hej svejs

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

WildWest
2010-04-21 11:41
0

Håller tummarna men någon som är lika tjusig som TJABO kommer du aldrig att få någon mer gång. Han är fullständigt unikSkrattande. Ville bara tala om det.

Ha´re

Kerstin i Umeå

sidentassen55
2010-04-21 11:48
0

*LER* Javisst är han UNIK Kerstin, absolutKyss

Men han kanske kan få en bror som är i samma färg men med lite ränder också,hanb behöver inte alls vara lika fin som Tjabo men,  DÅ skulle jag jubla ändå Glad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool