Envisa Lotta här igen ;-)
Godmorgon på er alla, hoppas ni har lika soligt och fint som oss i Ramnäs.
Jag har märkt en tendens att det är få som svarar på mina såna här inlägg, men ojojoj så många som läser dom, så jag fortsätter nog med skrivandet ändå
Jag kan ju börja med att berätta att lilla Elsa, enebarnet mår jättebra, hon är ju ensam om maten så hon ökar riktigt bra i vikt. Hennes nya ägare är så glada och ivriga, hade dom bott närmare så tror jag att iallafall matte hade varit här varenda dag
Det är underbart med sådana fantastisk människor.
I går var jag ute och skottade ut snöhögarna som var kvar på gräsmattan och självklart kom räkningen senare på kvällen och hänger med idag..
ont ont
tur att man är van……
Dagen ska jag ägna åt allt som jag inte gjorde igår + det som var meningen att jag ska göra idag…mycket…men då är jag ju sysselsatt
Jag börjar dessutom gruva mig för torsdagen då jag ska göra HCM-ultraljud på Lillan. Snälla ni som har den minsta lilla omtanke om mig (och henne) håll era tummar för att testet är normalt, snälla
för DÅ äntligen kan jag para henne, vilket jag väntat LÄNGE på nu. Jag tror dessutom att hon är på G att göra det igen, hon beter sig som så iallafall
Nåväl, jag önskar er alla en riktigt skön tisdag, ni som har bebbar önskar jag lycka till med dessa och lite småpussar kan ni nog dela ut också
Hej svejs
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.