Björkstakatten
Hallo!
Vilka kommer på BJ utställningen nästa helg?
Var ska ni bo?
Nån som också ska bo på Scandic Syd?
Heléne och LillOlle

Halloj Helen!
Jag kommer.Och vi ska bo på Scandicen som är närmst Coop Arena.
Det ska bli så roligt.Kanske en gemensam middag inte skulle sitta så dumt?

Hej på er
Är sååå avis på er som ska till Umeå. För oss blir det ingen resa. Linda har ju bebben, som hon vill tillbringa så mycket tid som möjligt med. Själv har jag ingen att ställa ut. Är stoppad och hoppas på cert i Norge, så jag får vara med till hösten.
Önskar er och era snyggingar LYCKA TILL !!
Solveig & Linda
SE*Virrivinda´s

Anja-vi kör kanske en repris från ifjol då?
Vad kul!
Jag längtar.
Vi se, Heléne
Vad synd att ni inte kommer, Solveig. Hälsa Linda (och Kurtan).
//Kerstin i Umeå

Helen…..Såklart vi gör!
Det ska bli så roligt.
JAg och Sofia ska också dit med Mette och Dagmar.

Vill påminna om att alla katter som blir BIS på utställningen ska fotograferas så dom som vinner ska ta med sig katten och gå förbi fotorummet efter att priset har hämtats. :)

För info kolla här:

Ser ändå ut att lösa sej!
Heléne

Är det någon som kan skriva ut vilka nya domare som är tillfrågade!
Visst är det så att man inte behöver betala för sin/sina katter ifall helt andra domare kommer än de som är utannoserade och bekräftade????
undrar
Gun-Lis
S*Amors Troll

Det kommer ut info när det är helt klart vilka som kommer. Det är ju lite speciella förutsättningar och klubben gör allt vad den kan för att utställningen ska bli av överhuvudtaget.

Ja, fy vilket extrajobb de måste lägga ner nu då det är så kort inpå utställningen detta händer. Jag skulle verkligen inte vilja sitta i den utställningsgruppen nu, stackarna
Göra ny domarfördelning, lägga in alla nya ändringar i utställningsprogrammet och mkt mera som innebär tidskrävande jobb som redan var klart, men som de får sitta och göra igen.
Men det kan ju ändras till i e.m hur flygen går och inte, så vissa inbokade domare kanske kan komma iallafall
#13 Är det verkligen så? Det står ju på inbjudan med reservation för ändringar…

Kanske det inte blir någon utställning i helgen då det är vulkanaska i luften och vulkanen fortsätter tydligen på att spotta ut aska