Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 751 ggr
Uffe
0

Rubriker

När ni skriver nya trådar hade det varit bra om ni gör rubrikerna sökbara.
Vad menar jag nu med det, jo sökmotorer (Googel bl a) söker även i våra rubriker. Bra rubriker gör att vi hamnar högt i sökresultat.

Som ex, se nu inte detta som klagomål, rubriken vaccin är mer sökbar som: Kattvaccin, kastrering mer sökbar som kastrering av katt.

I trådar är det också bra att använda både förkortningar och hela namnet, PKD på ett ställe och Polycystic Kidney Decise på ett annat. Perser varvat med perserkatter och perserkatt är heler inte dumt Skrattande

Hänger ni med????

Som sagt inget klagomål bara en önskan och ett förslag

Leonis
0

Yes Boss Skrattande

miapia
0

oki vi fixar detta heheSkrattande

Uffe
0

Nu var det inte menat som något bossigt inlägg, det är väl mer så att man inte tänker i de banorna när man skriver en rubrik.

Jag kan ju till motvikt ge er mycket beröm för era rubruker, de talar om vad tråden handlar om !

Jag har sett skräckexempel på andra forum:

Gahhhhh !
Nån som……
Se hit !
I dag har jag……..

Här är det klara och tydliga och man behöver inte gissa sig till vad trådarna handlar om

Leonis
0

Hahahaha,ja du har nog hamnat på någon lekskola då med såna rubriker Skrattande

Uffe
0

Hahahaha ja man kan kalla det vad man vill, men på Katter.nu är de mer regel än undantag

Leonis
0

Ok, ja där är man sällan för nu har man ju denna sidan,tror det är säkert 8 år sen jag var där och kolla in deras lekstuga/forum.

Uffe
0

Jag har också lagt av med den sidan, sedan drygt ett år tillbaka

RolfH
0

Är inte heller inne på Katter.nu mer än när jag gör smygreklam för kattsajterna på iFokus Flört

Leonis
0

Smart RolfH man kanske skulle göra som du då Flört jag håller på med hemsida nu så jag lägger länk från den hit såklart.

Kittentotts-deleted
0

Ska tänka på detta ChefenKyss

Annkis54
0

samma här
så långt har man ju kanske inte tänkt
har bara tänkt på att just här är det bra om man i rubriken förstår vad tråden handlar om…fast ända ut till Google har man ju inte tänkt
ska skärpa mig jag med hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se