Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 376 ggr
Kittentotts-deleted
0

Godmorgon allihop !

Hoppas Uffe fick en trevlig lördag, så tyst här som vanligtSkrattande.

Jag är uppe ovanligt sent, katterna lät mig sova en stund utan att trampa på mig för jag ska vakna. Så fort jag fick upp ögonen kl 8.30 satt det ögon i varje hörn o tittade precis som: När katten ska hon gå upp o ge oss käket(mjukmat). Husse o pojken va uppe, men detta hjälper inte, de frågar inte ens honom om mjukmat.

Hoppas ni får en Trevlig Söndag!

Harlibries
0

Go´morron!Skrattande

Här e´vi &så uppe sent…
…fick sova till 8 idag innan våra svarta trolltjejer (vovvarna) vill ut! Vi e´ ju normalt uppe runt 6 annars så två timmars sovmorron va inte dåligt. Skrattande

Nu väntar dagens hockeyträning för grabbarna & sen e´det innebandy på eftermiddagen! Söndagarna e´ riktigt "köriga" faktiskt! Fast det va inge matcher idag, så lite lugnare är det nog!Fot i munnnen

Ha en riktigt bra avslutning på helgen!

Tina

ophelia
0

Har varit uppe en stund men först är det Kaffe som gäller för att jag ska bli människa.Vi har soligt och fint just nu,meeen det kan ju ändras fort.Lite småpyssel finns det ju att göra och så ska jag titta på VM från Åre tycker om att titta på Alpin skidåkning.

Ha nu en härlig söndag allihop…..Skrattande

[sugarcane]
0

Jag har ju två menyer i huset, och i morse öppnade jag en ny påse Eukanuba till Alice. Jäsiken vilket fart det blev på henne när hon hörde prasslet! Skrattande Stackarn har ju varit utsatt för ett foderbytesexperiment (till Orijen) som började bra (mumsmums!) men efter en vecka var det tvärstopp, hon vägrade befatta sig med det där nya.  Fick henne till och med att äta mer blötmat än någonsin, så då fattade till och med ju hur äckligt Orijen måste vara i Alices värld. När jag i morse som vanligt skedade upp en liten klutt blötmat på ett fat bredvid henne, fick jag värsta "stör mig inte - ser du inte att jag äter riktig mat"-blicken! Flört

Soysa fick som vanligt sin skål med blötmat (tetra idag, det är ju söndag) - och där råder ingen tvekan, blötmat regerar! Verkligen festligt att de har så olika preferenser.

Leonis
0

Gomorron, ja här har man malt 100kg kött inatt då jag fick en hel del Kött igår kväll så nu är det laddat med köttfärs i frysen, mums säger katterna Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Här har nu alla fått sin mat, så nöjda allihop. Vi hade en hektisk dag igår, va och såg vår dotter Anna åka i Team i konståkning. I veckan åker hon t Schweiz för tävla, och i mars Kanada för VM

Idag ska vi ta bion vi hade tänkt hinna igår.

miapia
0

god morgon alla hoppas ni får en underbar söndag lite små kalt här i blekinge -5 ..

jag sitter i väntans tiden nu är det inte många dagar tills jag får smått i husetGlad

jag va och gjorde ultraljud på henne o dom kunde se 4 st iallfallSkrattande

Uffe
0

God Middag Skrattande, nu har jag också fått upp de blå. Gårdagen blev trevlig och nu är årsmötet klart för det här året. Vi skule ju övernattat på ett hyrt vandrarhem, men manfallet blev stort 5 av 19 anmälda kom och ingen långväga, så någon övernattning blev det inte

Kittentotts-deleted
0

Jag som trodde ni skulle dricka gott och ha mysigt med god mat inpå småtimmarna. Va trist så få va med Uffe.