Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 926 ggr
sidentassen55
2010-04-16 13:39
0

Sitter och gråter...

och mår fruktansvärt ila just nu.Gråter

jag var inne på Expressens hemsida och tittade och såg att det var ett klipp om misshandel av en kanin.Gråter

Jag trodde det skulle vara otäckt, men detta är nog det absolut vidrigaste jag sett….Skrikandes

HUR är dessa ungdomar funtade som kan skratta och göra på detta viset?Gråter

Jag har inte ord för det här….kom dom i min väg skulle jag nog inte kunna svara för mina handlingar utan få ta lagens strängaste straff….SkrikandesGråterSkrikandes

Är ni känsliga ska ni absolut inte titta på detta…….

http://tv.expressen.se/nyheter/Inrikes/1.1952542/eldade-upp-kanin-fyra-infor-ratta

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

WildWest
2010-04-16 16:09
0

Fruktansvärt, men de måste vara svårt skadade inombord och må fruktansvärt dåligt. Har aldrig fått lära sig empati.

SamanthaJones
2010-04-16 16:36
0

Vilka as! Finns inga ord för hur man känner när man ser sånt. Att de orkar leva med sig sälva.

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

heliotropes
2010-04-16 16:42
0

Jag tittar inte!! det behöver jag inte för jag blir så fruktansvärt berörd av att bara höra…JAG BLIR SÅÅÅ STRYPNÖDIG!!Skrikandes

Eva // medarbetare på Perser

sidentassen55
2010-04-16 19:30
0

Där sa du ett bra ord Eva, jag tror nog vi är det allihop, det är så vidrigtSkrikandes

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool