Tidig torsdags morgon.
Jag vaknade redan klockan 5 i morse av kaffelukten nerifrån köket.
Och inte kunde jag kigga kvar i sängen då, jag var bara tvungen upp och äta frukost med hase. Tänk att jag är så hungrig så fort jag vaknar, jag har alltid varit det och lär väl så vara så länge jag lever 
Min abebisar mår fortfarande fint, den ena blev jag lite mekmrad över igår, men idag på morgonen verkade hon piggare. Jag har inte vägt dom ännu men jag hoppas ju att båda gått upp i vikt.
i kan ju bara gissa er till reaktionerna i Fagersta när jag ringde och sa att deras tjej var född….dom bara stammade och grät…tänk att man kan göra någon så lycklig, det är väl underbart
I går kväll var jag på Tupperwhere party hos Susann (Formositas) hade inte tänkt handla något, men självklart var jag 500.- fattigare när jag åkte därifrån
Tänk att det finns alltid någonting man "absolut" behöver
Jag passade också på att fotografera Lill-Lotta, den där korthåriga "saken" som visst ska flytta hem till mig….jo det ska hon….jag är så kär i henne. Titta själva på detta foto, visst är hon väl lite fin 
Nu ser jag solen bryta igenom här, jag ska passa på att köra en maskin tvätt som jag kan hänga ut på tork senare, efter dt ska jag börja styla vår sprillans nya husvagn, det ska bli skitkul 
Ha en underbar dag därute……
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Godmorgon!!
Ja den där lilla saken fick gärna flytta till mig oxå. 

Här lyser solen redan ifrån en klarblå himmel så det blir nog härligt ute idag oxå.
Jag känner idag att förkylningen börjar släppa taget om mig, skönt!
Hoppas alla får sol idag!!

HiHi, jag var först:-)))
Skönt att du mår bättre 
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

#2 Mmmmm taskmört 

Fast tänk vad mkt katthår du kommer få överallt 

Ha ha ha ha, jag har numera en superdammsugare
men vi säjer väl så här, skulle jag få nog av håret så skickar jag väl ner henne till dej då, NÖJD ?
Hälsar Lotta P

#4 Hahaha javisst 
Jasså…. har inte jag någonting att säga till om :-)
#6 hahaha 

#6 Va??? vad menar du med det? Är inte LillLotta min
Hälsar Lotta P

inte än :-)

Och……………………..
Hälsar Lotta P

Hahaha ni är för roliga 

#9 Högsta budet får henne? 

GLÖM DET 

Hälsar Lotta P

Hahaha 
Hon har ju inte flyttat än! Det kan hända mycket, det vet du! Om inget händer så ska hon naturligtvis flytta till Ramnäs, ingen annanstans!

Ja ja Sussi, jag blir bara så nojjig, jag är så (rent ut sagt) jävla kär i den där katten 

Jag räknar ju dagarna till hon ska komma hit till oss
Hälsar Lotta P

:-)
Jovisst e hun kjempe skjønn Lotta.
Bare vent snart har du nesten bare exotic..muhahaha 

#17 näe, så blir det nog inte
…men det är klart, man ska aldrig äja aldrig, det har jag ju lärt mig nu.
Det är bara det att min allergi också förstärks i samband med exoter…..
Hälsar Lotta P

#18 skaffa ingen exo….
tänk om allergin blir så mkt sämre att du inte kan ha nån katt alls?

Men Pethra, det finns ju piller vet du väl…..
Hälsar Lotta P