Min virvelvind
Ja nu har Takida blivit 4 månader och ..ja här kan man inte undgå hennes kärlek å hyss oavsett hur man mår, för hon är högt å lågt och jag undrar vad hon är för
ras
.
Hon bryr sig inte om vad dom andra katterna tycker utan far å flyger över alla å allt.. säger dom ifrån ja då kommer ju mamma å fixar det omgående ..dotter till Alfahonan
..
Hon har fått mig till skratt många gånger oavsett om man är glad,ledsen eller arg. Som tex här om dagen då jag satt å åt så kastade hon sig bara över mina köttbullar så de for över hela bordet och så hoppar hon ner å jagar in en i hallen..hahahaha
Hon är min lilla smula.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Hon är ju för go din lilla busiga Smulan
det syns i ögonen
hur full i bus hon är underbar liten tjej
Kram Rosie
Fortfarande såååååå sööööööt
med en underbar hjärtannos
underbar är hon
skönt när man har nån/nåt som får en att le även i de svåraste stunder.
jag har min Molly…som bara får mig att gapskratta varje dag.
Idag var hon o klättrade ute på altantaket..o hur hon har kommit dit…det vete endast gudarna hahaha

Om hon ÄR lika underbar som hon ser ut, ja då förstår jag dig fullkomligt
Och visst har du rätt. Vi som inte mår så bra till kropp och/eller själ, visst ÄR katterna livskvalité för oss. För mig är det dom som ger mig styrka att kliva urs sängen varje dag
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Tack för era goa ord 
#9 Ja Lotta hon är verkligen underbar, så härligt temperament. Hon vänder ju på ett pekfinger å kommer bara å trycker sig emot en och försöker komma in innanför tröjan så hon kan lägga sig där å sova, hon lägger tassen på min kind eller mun när hon vill en för sig själv..älskar att ligga i allas knän å pussar okända människor som kommer på besök..ja hjälp hon är guld värd för mig den lilla snuttan.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Super superfin.Svart smoke är dunderfina!
En sån som hon ska jag önska mig av tomten=))
Vilken fin busunge du har där!! 
Underbar, man riktigt ser hur det lyser av bus om henne.
Helt underbar.Det syns verkligen att hon är ett busfrö.
/Annika

Hon är jättesöööt!
Och ser väldigt busig ut;)
//Susanne