Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 5386 ggr
Vixy
0

Min katt har smitit!!! Va gör man? :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Usch mitt hjärta blöder.. min älskling har lyckats smita ut och har nu varit borta ca 4 timmar..

Har letat o ropat men inget :(

Vi har precis flyttat och Hasse e verkligen jätterädd när han väl kommer ut.. Tror han ligger o trycker någonstans men hur hittar jag honom? :(

Känner mig helt knäckt.. han har smitit ett par ggr innan vi flyttade men då har han hållt sig precis intill huset..

Men nu är han helst borta..

Tror inte tårarna tar slut o nu e de natt..

Min älskade Hasse!

heliotropes
0

Usch då! Det låter inte alls roligt, jag skulle gå ute med ficklampa och leta och leta…..i alla skrymslen och vrår. Otäckt om han har klättrat upp under någon bils motorutrymme.

Hoppas att han kommer till rätta…

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0

usch då
hoppas att han kommer tillbaka snaaaart nu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Vixy
0

Har fortfarande inte hittat honom :(

Hur länge kan dom klara sig ute?

sidentassen55
0

Hur har det gått, har du hittat din kisse ännu?

Vart bor du, tänkte att någon kunde hjälpa till?

OM du har möjlighet så kan du sätta ut en transportbur så kanske h*n går in och lägger sig där.

Dom brukar klara sig rätt så länge, bara dom får tag på vatten att dricka…..det värsta är ju om din kisse blivit instängd någon stans.

Jag håller verkligen allt jag kan för att din älskling kommer tillbaka.

Tröstkramar från

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Imasy
0

Hur bor du? Egen villa/ gård eller lägenhets område?

En innekatt som inte är van att vara ute brukar ju oftast ligga och trycka någonstans. Finns det garage, förråd, hål i husgrund mm han har kunnat ta sig in i?

Sätt upp lappar på portarna/grannarnas brevlådor, knacka dörr om nån har sett något.

Kanske har någon hittat honom igår och tagit in honom? Har du ringt polisen och anmält honom försvunnen?

Har ni snö du kan se spår i?

Vixy
0

Hej hej..

Jag bor i ett villa område.. gått runt häromkring o ropat o ropat, knackat på hos grannar men ingen har sett honom..

Satt upp lappar utan resultat..

Tror också han ligger o trycker någonstans men vart..finns hur mkt utrymmen här som helst o gömma sig :(

Har även ringt polisen..

Bor i Hultsfred..

MonicaLagerquist
0

Testa med att skrammla med mat eller ställa fram mat som luktar mycket.Jag har lärt mina katter att när matte skakar på vitaminburken gäller det att komma snabbt för att man ska hinna få lite gottigott.Fungerar väldigt bra när katten har smitit.

Stolt ägare till tre La permer

Vixy
0

Ska testa med mat..

Men är rädd att dra till mig andra katter så de kör bort honom ist?

Imasy
0

jag tror inte att han har gått så långt bort ifrån erat hus, jag skulle börja leta i närheten av mitt eget hem till att börja med.

Kanske blir det lättare att hitta honom ikväll när det blir lugnare ute?

Vixy
0

jag har letat härikring i flera timmar.. men ingen har varken sett eller hört honom :(

Hur känsliga e dom för kyla?

Imasy
0

Här i Dalarna har vi haft noll gradigt och regn, så inte tror jag det är någon fara vädermässigt om ni inte har superkallt.

heliotropes
0

åhh! Jag lider med er…..

Vixy
0

Har verkligen letat hela dagen men inte en skymt av honom :(

Tror aldrig jag gråtit såhär mkt.. Tanken på att han sitter rädd någonstans o bara väntar är hemsk..  Känner mig så hjälplös..o ältar om o om igen att han lyckades smita.. :(

Min finaste Hasse <3

Håll alla tummar o tassar ni har att han snart hittar hem eller att någon snart hittar honom..

Måtte han börja söka sig fram eller jama när han börjar bli riktigt hungrig?

MonicaLagerquist
0

Är du helt säker på att han är ute?Vi hade en katt på besök här hemma.En skygg huskattshona.Vi trodde att hon rymt men sen hittade vi henne inne i en byrå bakom byrålådorna.

Vixy
0

Ja min tankte va också om han råkad bli instängd men har letat här inne o han är dessutom väldigt pratig o brukar höras mkt.. särkskilt denna årstid :/

Har ställt ut mat o vatten o har fönstret öppet i groventren där han lyckades smita ut..

Ska snart gå en runda igen.. Men vet inte vad jag mer kan göra.. börjar kännas lönlöst o leta :( Hoppas mer på att nån ska hitta honom vid sitt hus.. men hoppet är de sista som överger en!

sidentassen55
0

Sätt upp lappar i massor överallt där du bor, du kan ju även lägga i postlådorna. Gärna med foto av din "hasse"

Jag håller allt jag kan för att du ska få tillbaka din kisse, det gör ont när dom är försvunna, men han klarar sig länge så du behöver nog inte oroa dig att han lider av kyla eller vattenbrist. Kanske han kommer när hungern tar över…..

HOPPAS DET GÅR BRA, tänker på er gör

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

MonicaLagerquist
0

Du skriver att han är extra pratig nu.Är han fertil?

Vixy
0

Ja han är ju tyvärr de.. hade kastreringstid nästa vecka..

Han inte haft några bekymmer innan me att han vill ut eller kisseri så han har fått va.. men hade som sagt tid nästa vecka..

Men pratig har han alltid varit..

MonicaLagerquist
0

Då kommer ju saken i ett litet annat läge.En okasterad katt har ju tyvärr lite större benägenhet att dra iväg på friarstråt.

Jag skulle utöka sökområdet om det vore en fertilhankatt.Sen skulle jag ringa till de grannar som ni hade där ni bodde förut.Han kan ju faktiskt dyka upp där.När jag var liten hade vi en unghane som gick från Enköping till Sala där vi hade vår sommarstuga och sen hem till Enköping igen.Katten hade bott med oss i stugan hela sommaren och tyckte väl att det var trevligare där.Våra sommargrannar såg honom sitta på trappan men fick inte tag på honom.Nicke var borta i sammanlagt tre veckor.

Vixy
0

Jo de är ju mkt möjligt att de är så..

en kan han hitta "hem" även att han bara va inne där?

Tycker någon borde sett honom om han va i rörelse..:/

MonicaLagerquist
0

Nicke åkte ju bil till och från stugan.Inte fattar jag hur han hittade men eftersom att grannarna där såg honom sitta på trappen så vet vi ju att han gjorde det.

Vixy
0

Börjat fundera mer på om någon kan ha tagit honom?

Gör folk sånt? :(

Ska ge mig ut en sista runda me hunden o kika efter honom..

MonicaLagerquist
0

Visst kan någon ha tagit honom.Antingen stulit eller tagit om hand för att de inte tyckte att han skulle vara ute på egen tass.Jag skulle rekomendera dig att ringa till Polisen varje dag och höra dig för.Alla Poliser bryr sig inte tyvärr.

Annkis54
0

MM..som sagt var,,eftersom han är fertil så är ju risken större att han är ute o friar.
Det är väl ganska vanligt att hanar kan vara på friarstråt flera veckor.
han kommer nog tillbaka ska du se
o visst finns de såna som knycker katter
det säjs ju ibland att våra katter är "stöldbegärligt gods"
Men eftersom han är fertil så jagar han säkert flickor..

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

MonicaLagerquist
0

Har han kommit hem?

Vixy
0

Hoppas hoppas han letar tjejer..då kanske någon ser honom snart!

Hellre de än att han sitter rädd någonstans..

Ska sätta upp mer lappar idag o även en annons i tidningen..

Tack för erat stöd här inne..

Saknar honom så himla mkt :(

Imasy
0

När du ringde polisen, fick du då något diarienummer på din anmälan?

Vixy
0

Nä de fick jag inte.. de tog bara mitt telefonnumer o sa att dom skulle höra av sig om de fick höra något..

Imasy
0

Begär att få ett diarienummer, här är en berättelse om vad jag var med om. 

En anmälan ska diarieföras, och jag tror att risken kan vara på många stationer att ens namn hamnar på en post-it lapp ungefär.

Imasy
0

En sak till, inne på övernaturligt.ifokus tror jag många har fått hjälp att lokalisera sina bortsprugna katter.

Kanske det kan vara värt ett försök att fråga om nån kan hjälpa?

Vixy
0

Har testa detta från en annan sida..tre olika o fått 3 olika svar, den första sa att han ligger vid ett svart trähus, under en pressenging(stavning?) nummer två sa att han hade blivit skrämd o låg o gömde sig o väntade på mig.. nummer tre sa att han va vid några träd där de fanns mossa o att han kunde se baksidan på vårat hus :/

Men jag testar gärna igen.. vill verkligen ha hem min misse..

Annkis54
0

jag tycker det verkar som om du har fått "2 likadana" svar där:)

kanske tom 3 om det huset har en presenning:):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Vixy
0

Hasse sågs på våran gata för ca 1 imme sen :D

Pratade även me grannen längst bort på gatan o han hade tydligen varit utanför dom sen i fredags kväll..han satt där o skrek igår kväll med!!

Men de hade sett lapparna först idag men dom skulle ringa nästa gång han va där..

Om ni visste vilken lättnad!

Men han såg välmående ut o luffsade omkring på tomterna där..

Ställde ut mat inatt o all mat va borta.. kanske har han t o m varit på besök här inatt..

Imasy
0

Härligt, då får vi hoppas att han snart är hemma :)

sidentassen55
0

Jippiee !!!!!

Du ska se att du snart har honom hemma igenGlad

Det är klart att en kille som Hasse måste ta tillfället i akt och smita ut och få sig en kärleksstund innan det är kört Tungan ute

Lycka till

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Vixy
0

Ja han vet kanske att de är kastrerings dags nästa vecka :P

Han måste ju hört mig många ggr.. men han vill väl inte in än ;)

Jäkla unge de där.. :D

Mayer
0

Lyckliga dig som vet att han mår bra nu.

Om en fertil hankatt inte varit ute något tidigare…Är dom så kavat i det fria?Jag tänker mig att rädslan tar över?

//Anja

Vixy
0

Börjar bli orolig för hur man ska få tag i honom.. :/

Han sågs för en stund sen vi huset mitt emot oss..

Jag va där 2 min efter o då är han borta.. de som såg honom hade försökt kalla på honom men han va jätterädd o stack..

MonicaLagerquist
0

Är han trygg med sin transportbur?Sätt ut den med lite god mat inuti.

Vixy
0

Men han lär ju inte gå in i den när jag är i närheten? Rynkar på näsan

Imasy
0

Men huset där han suttit och skrikit, finns det möjlighet att ställa buren på deras veranda eller liknande om han sökt sig dit?

Kanske de kan hålla ett öga på honom om/när han kommer dit? Eller har han förslyttat sig nånannanstans?

Vixy
0

Problemet är att jag inte har hans transportbur hemma just nu..

Men hoppas de kanske kan stänga in honom eller något ikväll om han går dit igen..  Idag har han ju verkligen gått förbi vårat hus..

frustrerande.. ställt mat där jag tror han går förbi iaf..vid ett annat hus.. så han får i sig nåt iaf..förhoppningsvis

Annkis54
0

gott att ni i alla fall har sett honom så att ni vet att han är ok

#37..min Cosmos stack ut för ett antal år sen
hade besök som hade barn med sig o inte vana vid katter, o att dörrar ska vara stängda mm…o swish så var han ute.
när vi väl hittade honom efter 3-4 dagar..så var han vettskrämd…o såg ut som ett tuggummi i pälsen..fast han var bara några hus bort.
O de hade matat honom:)
Men om det hade funnits löpande honor så hade han kanske varit tuffare:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Vixy
0

Tror jag ska sluta att leta o ropa.. tror helt enkelt inte han vill in än..

Har han gått förbi vårat hus idag borde han väl känna igen sig?

Han håller till utanför ett hus me 3 honkatter om kvällarna..Tungan ute

Dom skulle ringa om han kommer ikväll me.. Hoppas*

Mayer
0

Se där…han hade hört dig när du snackat om kastreringen;))

Vixy
0

Antagligen Tungan ute

Vixy
0

Pratat med en sierska (eller vad kallar man dom)?

En som jag med säkerthet vet har hjälpt till att få hem katter..

De första hon sa var att Hasse e lite sur på mig för något o de är därför han gett sig iväg (kastreringen?)

Hon talade även om hur de såg ut där han va ljust nu.. Han sa även till henne att han älskar mig väldigt mkt o att han tänker komma hem men det ska vara när han vill..

Hon beskriver honom som en trotsig unge som vill "sätta mig på plats"..

Väldigt stolt o egensinnig.. o han vet mkt väl om att han är en fin katt.

Hon kände mkt gläjde o han mådde väldigt bra.. men han va hungrig..

:)

Vixy
0

Han sa också att han gillade att jag va ute o letade o visade att jag bryr mig.. Tungan ute

Annkis54
0

Flört
haha..visst är de för goa våra djur

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

sidentassen55
0

Kan du inte be de som har de där tre honor na att släppa in hopnom till sig….han verkar ju intresserad Obestämd

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Vixy
0

Idag är en tund dag igen :( Kändes lite lättare igår..

Men igår gick han aldrig tillbaka till huset men honkatterna…

Och idag har vi riktigt ruskväder.. Så han lär nog inte visa sig :(

sidentassen55
0

Var inte ledsen , han kommer så småningom ska du se….

jag har en väninna var honkatt var borta i flera veckor, hon smet när hon löpte…. och sågs ute bli parad av kvarterets största hankattCool

Men, till slut kom hon hem ….mager, tovig, hungrig men inte gravid:-)))))

Jag håller tummarna ännu mer för att HAsse ska komma hem igenGlad

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

evawennman
0

Jag håller tummarna för att Hasse bara är på lite äventyr! Det ä ju inte så vinter-kallt längre så jag tror han överlever länge i detta väder. Tyvärr kan de ju va utan mat ett bra tag också…

Men han saknar nog sin matte!

Hoppas han kommer hem snart!

Vixy
0

Detta är så himla frustrerande..

Har varit o pratade med dom i de huset han velat in i i fredags o lördags kväll.. o de har ju inte alls katt :O De är de mitt över som har.. Men igår hade han inte varit där.. hon hade kikat efter honom flera ggr..

Han hade verkligen förfökt gå in hos henne.. o i fredags kväll hade han tydligen suttit här utanför vid närmsta grannen.. men hon hade kört bort honom..

Mkt möjligt att han e rädd eftersom folk kört iväg honom hela tiden :(

Usch va detta känns jobbig.. Pappa o jag har letat efter honom hela eftermiddagen.. Ingen har sett honom idag men eftersom det är vanlig veckodag har ju inte många varit hemma.. hoppas han visar sig senare..

Fortsätt hålla tummarna!

Vixy
0

kan man på något sätt locka med en honkatt?

[Guardians]
0

en höglöpande honkatt brukar ju hjälpa Tungan ute

heliotropes
0

Hmmm! Du skulle ha haft en hel hög med kattmynta att sprida runt nära där du bor, visst! du kanske får dit lite fler katter än Hasse, men det gör ju inget..;)

Hoppas att han kommer tillrätta inom snar tid. Risken är ju att han har börjat vandra.

[Guardians]
0

Kan du inte få tag på lite kattfällor att ställa ut i området? Är som Eva rädd för att allt längre som tiden går så finns risken att han inte blir kvar i området, världen där ute är tuff för en fertil hane som inte är van att vara ute.

Vixy
0

Vart får jag tag i fällor?

Imasy
0

Ring till kommunen och prata med deras jägare, det kan hända att de har fällor till utlåning.

Har du annars något katthem i närheten? De kan också låna ut ibland om de har möjlighet.

Vixy
0

Lär väl fånga hela kvarterets katter..:/ Men de kan vara värt ett försök..

Känner lite panik..:(

Vixy
0

Hasse syntes vid kvart över 7 ikväll..

O hade varit vid de stället igår med.. ställt mat där o de ska släppa in honom om han kommer..

Håll tummarna..

sidentassen55
0

Jag håller tummarna, det vet du Skrattande

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

sidentassen55
0

Har du fått tag i Hasse ännu?

Tänker på er ……..

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Vixy
0

Nej tyvärr..

Har varit o hämtat en fälla på ett katthem idag.. o har precis satt ut den där han syntes sist.. hoppas hoppas..

sidentassen55
0

Nej nej, du ska inte ge upp, det kan ta lång tid, men du får absolut inte ge upp !!!!!

Han kommer, förr eller senare…

Hälsar

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Imasy
0

Har du laddat fällan med något smaskigt och "stinkande" ?

Vixy
0

Har laddat me tonfisk..

De luktar..tycker jag iaf Tungan ute

Imasy
0

Hur står fällan ställd? Är den delvis övertäckt?

Vixy
0

Nej jag har inte täckt över den.. den står på en altan han varit på sista dagarna.. Ska jag täcka den?

Imasy
0

jag tänkte att om den är övertäckt så ser den ju ut att ge skydd, vilket kanske kan hjälpa vid infångandet om Hasse tror att han kryper in i nån mysig grotta.

Sedan, så kan även den tamaste katten få vrålpanik i en fälla, och då brukar det fungera som lite lugnande om man kan täcka över den under tiden du tar dig själv hem med Hasse.

Imasy
0

Ett litet tillägg bara: Släpp för guds skull INTE ut honom ur fällan förräns ni är hemma.

Vixy
0

Tack för tipsen..

Han har inte synts till idag Gråter

Imasy
0

Han kanske kommer till natten?

Vixy
0

Hoppas de.. usch va jag saknar honom.. Gråter

Enligt sierskan jag har kontakt med e han inne hos en äldre man.. som hon beskrivit för mig.. O han vill inte släppa ut Hasse.. Men Hasse saknar tydligen mig o vill hem..

Ska ringa tidningen imån och sen åka runt o lägga lappar i brevlådorna istället..

Imasy
0

Har du möjlighet att ge hittelön?

Eftersom han är perser så är han ju helt klart lättare att urskilja ifrån de "vanliga" katter man är van att se ute på egen tass.

Hittelön brukar ju få fart på folk, och eftersom han är så pass "ovanlig" kanske folk lägger märke till honom på ett annat sätt?

Vixy
0

Ja jag har skrivit att jag lovar hittelön..

Skulle ge vad som helst för att få hem honom..Gråter

Vixy
0

Va o kollade buren nu men ingen Hasse..

Detta är så himla jobbigt.. känns som han byter ställe när jag kommit på vart han hållt till.. Skrikandes

ska testa ha buren här hemma imån.. han kanske är här om nätterna.. man vet ju inte..

Åhh va jag älskar min katt Gråter

Vixy
0

Usch jag börjar tappa modet.. kommer jag någonsin få se min älskade katt igen? Gråter

Lagt mängders med lappar i brevlådorna idag..

Någon som har ett förslag på vad mer jag kan göra?

Ringde även tidningen idag..

Detta är det enda jag kan tänka på just nu.. de är hur jobbigt som helst :(

heliotropes
0

Ett föslag till…du kan dra ut bild på honom med texten efterlysning och sätta upp i de butiker som du vet ligger "nära till hands". Se till att bilden blir stor och tydlig.

ännu bättre…..

Har du vänt dej till "eran" dagstidning,? träffar man rätt reporter kan de ta upp en ganska stor artikel om en efterlysning.

Vixy
0

Ringde tidningen idag o de hade tidningen till lördag o tisdag klara redan :( Men på tisdag skulle de iaf komma in en annons..

sidentassen55
0

Som jag sagt flera ggr tidigare, håll ut, det kan ta veckor, men han kommer tillbaka ska du se….

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Bullan
0

Det som är posivt är att han håller sej i närheten och att folk ser honom till och frånGlad

Jag håller tummarna för att han bestämmer sej för att komma in snart. Men som okastrerad kung bland kattdamerna… så har han nog full upp den här tidpunkten på åretFlört

Antagligen har han ett ställe där han kan krypa in i och få värme, och då kan det ta tid innan du får tag i han. Försök höra med grannar om de har en boda, garage osv som han kan komma in i!? Vi har en lada på gården som våran huskatt hoppar in i om det är dåligt väder och han inte känner för att komma in.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Vixy
0

Börjar tro att någon tagit in honom.. :(

Tänk om dom inte vill lämna tillbaka honom.. hemska tanke.. ska dela ut mer lappar idag..

Detta tar knäcken på mig tror jag..

Vixy
0

Fortfarande ingen Hasse Gråter

Annkis54
0

men!!! dÅ
vad gör han grabben:)
När syntes han sist?

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

sidentassen55
0

Suck, han friar ordentligt nu din Hasse.

Jag tror ändå att håll bara ut, förr eller senare dyker han upp ska du se….. jag håller alla tummar och tassar för det

Skickar en tröstkram också gör

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Vixy
0

Jag tror han börjat röra sig längre bort.. inte setts här i närheten sen i tisdags.. en vecka sen imån :(

Men imån kommer en liten efterlysning i tidningen iaf..

Usch va jag saknar min lilla dunboll.. jag tänker hela tiden på alla småsaker han jämt gjorde.. o jag saknar de sååå mkt.. kan inte ens titta på bilder på honom..

Sussi89
0

Har följt hela tråden det är ju förfärligt, hoppas verkligen att söta Hasse ska komma tillbaka. Urs känner hur hämskt det skulle va om någon av mina katter skulle rymma!

Hoppas hoppas, håller tummar och tår för er!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Vixy
0

Idag var det en liten förlorad annons i tidningen..

En tant ringde o sa att Hasse hållt till på deras gata i nästan 1 vecka..

De hade fått klappa honom men han verkade lite skygg..

Han e en bit härifrån nu o i närheten av en lite större väg o järnväg :( Hoppas nu han går tillbaka till tanten då hon skulle ta in honom..

sidentassen55
0

Jippiee, så glad jag blir:-) NU ska du nog se att du får tillbaka din Hasse…..

KRAM

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Marita-L
0

#90 Åk dit och kalla på honom. Kanske när han hör en bekant röst så vågar han sig fram.

Håller tummarna

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Vixy
0

Har varit i området där Hasse setts senaste tiden.. pratat med lite folk..

Hasse hänger tydligen me lite andra katter :P

I förrgår hade han o en skogskatthane på 8 mån dragit iväg på äventyr o varit borta hela natten..

Han lever loppan min grabb.. Hoppas snart han är hemma igen!!!

evawennman
0

Men va skönt att du vet att han lever och mår bra i allafall! Han kommer nog hem snart =)

matowimas
0

Hur har det gått, har han kommit hem???

Jag håller mina tummar.

Vixy
0

Nä ingen Hasse Gråter

Nu har jag inte hört något på en vecka..

Vixy
0

Herregud! Om ni bra visste hur frustrerande detta är!

Vixy
0

Råkade skicka inlägget lite för snabbt.. Hasse har visat sig i området här ikväll.. givetvis va jag inte hemma.. o han blev rädd för kvinnan som såg honom..han satt på deras trapp..

Hur sjutton ska jag få tag i honom?

sidentassen55
0

Locka locka locka använd favoritmat och favorit leksaker.

Hur har det gått med buren ?

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Annkis54
0

men att han i alla fall har visat sig igen tyder väl på att han tycker att det kan vara dags att komma hem nu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Vixy
0

Om ni visste hur skönt det här är att skriva!!

HASSE ÄR HEMMA!!!

Imorse satt han i fällan här utanför..

Han är jättemager o tovig.. men han är vanlig Hasse.. han spinner o stryker sig mot hundarna.. dck något orolig!!

LYCKLIG MATTE..

sidentassen55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

UNDERBART, nu gråter jag…Gråter SÅ fantastiskt det måste kännas för dig, OCH HASSE !!!!!

Ta det lugnt med maten nu så han inte vräker i sig så han blir sjuk.

Sedan får du nog avmaska honom och kanske ge honom lite droppar i nacken mot ev objudna gäster i pälsenGlad (ge dropparna EFTER du badat honom så det inte slutar att verka)

Ge honom en massa nospussar från mig, jag är så lycklig för din skull.

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

SussiF
0

Gud så skönt!

Mayer
0

Grattis till "fångsten" av din vän.

Ja säkert är han orolig när han fått vara ute och smaka,iallafall lukta på löphonor.

Är det dax för kastrering;)Jag kan tänka mig att man blir orolig för fler utsmitningar?!!

//Anja

Vixy
0

Tack.. :D

Han ligger här på mitt täcke o sover..

Jag tänker då inte gå o jobba idag.. ska bara va hemma o ta hand om min lilla misse..

Tack för att du stöttat mig under hela tiden.. guldvärt!

MonicaLagerquist
0

GRATTIS HÄRLIGT ATT HASSE ÄR HEMMA!

Vixy
0

Tack allihopa..

Han kommer att rakas o kastreras så fort han piggar på sig lite..

Jag e redan livrädd att han ska försvinna igen..

Men nu ligger han o sover gott.. han måste vara trött..

SamanthaJones
0

Oh vad skönt att läsa! Helt underbart!

Kram Sofia

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

sidentassen55
0

Du gör helt rätt i att stanna hemma med Hasse idag. Bara mys tillsammans och gläd dig över att han är hemma, det hade jag också gjort.

Lycka till sedan med allt

KRAM

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Bullan
0

Guuud så skönt det måste kännasSkrattande

Jag är jätteglad att det hela fick ett lyckligt slut.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

ophelia
0

Så härligt att han har kommit hem.Glad

//Sylvia

Imasy
0

Vilken solskenshistoria! ;D

yadhayezibas
0

Åh vad roligt!!!! En sten föll ifrån mitt hjärta nu. Skrattande

Sunrunners
0

Vilken lättnad Kyss. Jag också fick tårar rinna.

Annkis54
0

Åh så skönt
krama honom

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

simzonites
0

Vad härligt att höra att han kommit till rättaSkrattande har läst nästan varje dag för att se om han kommit hem.

/Lotta

Schniigel
0

Gud vad skönt att höra, måste erkänna att jag grät en skvätt när jag läste det!

Haha då har du snart hela kvarteret fullt av små trubbnosade kattungar ;)

Vixy
0

Tack allihopa..

Har knappt fattat än att han är hemma..

Min sambo som jobbar natt kom in med honom i sovrummet i morse och frågade om jag kunde vara glad nu igen :)

Han är verkligen inget annat än skinn o ben min lilla älskling.. o stora hårlösa fläckar som antagligen beror på tovvorna.. har rett ut lite med fingrarna o han bara spinner.. men han kommer verkligen bli hårlös..

o Han skulle verkligen behöva ett bad..

han har sovit mestadelen av dagen men går efter mig när jag gör något..

ätit små portioner o druckit mkt vatten.. o kissat i lådan :D

Om ni visste hur lycklig jag är!

matowimas
0

Jag förstår dig, jag är så glad för din skull!

Så skönt att han är hemma igen.

Förstår att du är lycklig.

//Maria

Marita-L
0

Jätte roligt !!! Super !!

Vad glad jag blir för er skull och att Hasse äntligen är hemma.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Coolgrim
0

VA GLAD JAG BLEV ATT HASSE KOMMIT HEMGladGlad

MASSOR AV KRAMAR

FRÅN "oss"

TINA,ZAZZA,COCOS,AGNES,SIGGE

[Guardians]
0

Så underbart!!

evawennman
0

GRATTIS!!!!! Äntligen kom han hem, vilken lättnad! Skäm bort honom nu med massa mys =)

ixidixi
0

Skönt att läsa att du har fått hem Hasse igen :)))))))

// Chatrine

heliotropes
0

Håll honom hårt nu ;)) det är tyvärr inte alla gånger det slutar så här lyckligt….Glad

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.