NU börjar magen bli lite hård...
Äntligen börjar det se ut som om det ska kunna bli några bebisar här i Ramnäs.
Skräpet har legat som en bebis i min famn hela kvällen (se bilden) och jag har naturligtvis masserat hennes mage.
Sista timmen började det faktiskt verka som om hon hade lite småvärkar, magen hårdnade lite då och då, så har jag tur kanske det blir något smått under natten, eller imorgon. det senare om jag får välja, så jag är pigg och utvilad
Ja ja, den som lever får se…jag återkommer när det hänt något
Ha en fortsatt trevlig kväll
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Oh vad roligt, jag har följt dina trådar med spänning! =) Hoppas det kommer lite smått nu snart!
Lycka till!
kram
Sofia
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Tisdag morgon och INGA BEBBAR
Natten har varit lite orolig, första natten jag "vakat", eller jag har sovit en timme, kollat henne och så sovit en timme. Ibland har hon legat hos mig och jag har masserat magen, men när jag somnar blir hon orolig och ger sig iväg.
men nu måste dom ju bara komma tycker jag. Jag tänker då inte vänta för länge, utan ser jag att det krånglar det allra minsta, då åker jag till Strömsholm, jag vill inte förlora en kull till.
Så håll nu tummarna för mig och skräpet att det går vägen, och det idag
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Håller tummarna med dig!

Jaha,har det hänt något?????