Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1193 ggr
sidentassen55
0

NU börjar magen bli lite hård...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen börjar det se ut som om det ska kunna bli några bebisar här i Ramnäs.

Skräpet har legat som en bebis i min famn hela kvällen (se bilden) och jag har naturligtvis masserat hennes mage.

Sista timmen började det faktiskt verka som om hon hade lite småvärkar, magen hårdnade lite då och då, så har jag tur kanske det blir något smått under natten, eller imorgon. det senare om jag får välja, så jag är pigg och utviladFlört

Ja ja, den som lever får se…jag återkommer när det hänt något

Ha en fortsatt trevlig kväll

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

SamanthaJones
0

Oh vad roligt, jag har följt dina trådar med spänning! =) Hoppas det kommer lite smått nu snart!

Lycka till!

kram

Sofia

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

sidentassen55
0

Tisdag morgon och INGA BEBBARSkrikandes

Natten har varit lite orolig, första natten jag "vakat", eller jag har sovit en timme, kollat henne och så sovit en timme. Ibland har hon legat hos mig och jag har masserat magen, men när jag somnar blir hon orolig och ger sig iväg.Obestämd

men nu måste dom ju bara komma tycker jag. Jag tänker då inte vänta för länge, utan ser jag att det krånglar det allra minsta, då åker jag till Strömsholm, jag vill inte förlora en kull till.

Så håll nu tummarna för mig och skräpet att det går vägen, och det idagGlad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

SussiF
0

Håller tummarna med dig!

Mayer
0

Jaha,har det hänt något?????