Detta är inte sant !!..............
inga bebisar ännu, hur lugnt som helst är det här
Men nu har jag börjat tänka så här (bara för att jag inte var hemma när parningen gjordes) Skkräpet var ju inne hos Göte till Söndag, alltså kan det ju om jag har otur (och det är inte första gången jag har det) vara dag 63 I DAG !!!
Så kanske jag t.o.m får vänta hla denna veckan också på bebisarna…………
SUCK !!!!! jag brukar alltid höra första parningen och utgår från den, min hus/katt-vakt s att dom parade sig redan första dagen för det SÅG hon, alltså kanske det bara var försök, jag har inte tänkt på det tidigare, men det måste ju vara så att det blev senare…..
Nåja, att dom finns där det har ni ju också sett nu så det är bara att vänta.
Vi har ett strålande väder här idag,hoppas det tar ordentligt på snön som är kvar nu.
Jag tror jag ska ta och så lite petuniafrön, jag kan ju inte gå så långt ifrån Skräpet.. Jag sår alltid de dubbla petuniorna själv, dom är så vackra, men ack så dyra, om man alls får tag på dom. Måste ju förbereda för sommarens alla blomsster…
Önskar er en skön måndag gör
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Jobbigt att vänta men den som väntar på något gott.Lycka till.
Stolt ägare till tre La permer

Mina honor går alltid över tiden med några dagar o det är så nervöst o spännande sååå länge att man blir galen =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Mina brukar alltid få på dag 63-65, det brukar inte vara annat än så och så har det varit alla de år jag haft uppfödning, det är därför jag är så förvånad nu….men det är bara att vänta
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.