Perser iFokus

Perser

Etikett: 05-kattungar
Läst 738 ggr
sidentassen55
0

Söndag morgon fortfarande inga bebisar :-(

Nu börjar jag faktiskt misströsta.

Skräpet hon bara glider runt här som den värsta drottningen, äter sover och ska bli smekt på magen. Lite massage gör gottFlört

Ja egentligen är jag glad att inget hände igår eller inat då jag hade en av mina "dåliga dagar" dom där som är en förstårkt kombination av fibro och depression. Jag bara sover och orkar inte med världen eller livet.

Men nu hoppas jag verkligen att hon sätter igång under dagen Jag längtar ju så vansinnigt mycket efter dessa små, och när jag känner hur dom sparkar och rör sig blir min längtan nästan outhärdlig.

Idag skiner faktiskt solen här, det var ett tag sedan, kanske jag snart kan gå ut och titta ifall några av mina höstplanterade lökar har börjat titta upp….hoppas detCool

Ha en skön söndag

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

SussiF
0

Nämen…. har hon inte kommit igång än?!?! Tråkiga Skräp!

Ja, gå ut i trädgården och kika lite, det kan nog göra dig gott.

Kram Sussi

WildWest
0

Jag kollar FB och här varje gång jag går förbi datorn för att se om du har fått några små:-) Jag fortsätter att hålla kollGlad.

Solen skiner här också och katterna är ute på altanen.

Kram

Kerstin i Umeå

[Guardians]
0

Hoppas det snart är klart hos dej, jag vet ju hur det är att vänta nu :-)

Har sovit underbart inatt, sov i soffan fram till 05, ville ju vara på plats om mor eller bebis behövde det Tungan ute men sen flyttade jag in till sovrummet och oj vad skönt det var att ligga i sängen, en vecka sen sist.

sidentassen55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söndag kväll och fortfarande ingenting Rynkar på näsan

Så här ligger hon och ska bli smekt på magen…..

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Marita-L
0

Oj oj så sprick färdig hon är Gladvilken tjock mage…8 stycken hihihi

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

SussiF
0

hihihi… vilken stil hon har ! *asg*