Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 461 ggr
Uffe
0

Pappa och dotter, Kalle o Dockan

Ville bara visa hur det såg ut när vi tussade ihop pappa (Li Tai Pu's Zirkolloy) och dottern Boggie's Stop In The Name of Love (Dockan) på en utställning i Varberg, de hade inte setts på 10 månader Skrattande

kalle_dockis.jpg

Kittentotts-deleted
0

Åh jösses tänke pappa Kalle! Dockans min ser man inteSkrattandeSom med min Olivia, hopplöst då deärså mörka.Men va gulligt!

Uffe
0

Det finns inte så mycket miner heller, de var jättesnälla båda två Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Nä ser mest Kalles härligt stora blickSkrattandeHan tycker nog att han har en mkt vacker skönhet bredvid sig

Leonis
0

Ojj,jättekul att se Li Tai Pu's Zirkolloy då han är pappa  till en av mina katter Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Hur många katter har du Leonis? Här har vi 9st med huskatten.

Leonis
0

Har 5 stycken + Huskatten då förståss och hoppas väl på en eller 2 till här Fundersam en av dom jag har ska väl ner till sin husse igen vad jag förstått så då blir det tomt,måste ju fylla upp den platsen igen .

Kittentotts-deleted
0

Men det va ju lagom med 5 juSkrattandeJag har för många tycker jag. Men Men, de är alla mina älsklingar, min dotter flytade samman med pojkvännen o han va allergisk, så då kom hennes hem. Du har ingen hemsida eller? hade varit så kul få se dina små. Vår huskatt va ju först in, sen kom en pojk och så har det blivit fler.

Leonis
0

Har ingen hemsida ännu,jobbar på det :) Här var ju Huskatten först också sen blev det ju den/dom från Trollhättan sen Gävle så har det rullat på . Är på G att skaffa in en Chokladhona nu + en Chokladhane(importer) sen får man väl se vidare vad som kommer hit,eller hur Flört Plats finns då jag bor i hus 3 våningar ensam med stoooor altan som ska nätas in så fort det blir varmare ute.

Kittentotts-deleted
0

Ja plats har vi medSkrattandemen tiden att sköta dem är viktigast, och det känner jag ibland kan vara svårt hinna utan bli svettig.Nä jag är nöjd med antalet runt 5-6 max, då har alla sina egna platser o tiden för oss ensamma de stunder de behöver detta.Jag har sådand värk ibland, och måste tänka på det finns stunder jag ligger, och då ska man jobba ikapp med pälsvård o allt.

Annkis54
0

jag håller nog med dig Carina…det hade inte varit dumt att ha en 5-6 stycken
men jag har 10 st nu. Har ju oxå fått tillbaka 2 st..Lowe o Iris
men man får inte bli sjuk säger jag bara…så att jobbet ligger nere 2 dagar…hua!!!
Men jag får väl lugna ner mig lite nu o inte köpa in några fler katter…o så minskar ju antalet med "naturlig avgång" med åren.
Fast då kommer ju det där in att jag ska hoppa på chokladvitaFot i munnnen
Asch………..det ger sig med tiden
Fast man skulle ju kunna pensionera nån när man säljer kattungar. Men…..det är så svårt att lämna ifrån sig de som har varit här i många år
nej….det löser sigSkrattandesnacka om beslutsångest hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts-deleted
0

Jag vet Annki, man kan inte välja hur man ska göra ibland, man älskar ju alla,men ibland så mår en individ bäst av en flytt, och i detta fall så kan jag tänka mig köpa en ny, men nu, nä, har en del som ska placeras pga olika anledningar, detta är för mig mkt svårt, men jag vet att det är för deras bästa.Har inga mål just nu, låter det visa sig.Men det är mysigt med en mindre flock som trivs ihop utan bråk o andra problem,då mår även mäninskorna bra.

Annkis54
0

ja du har väl rätt
jag har så svårt att släppa taget..inte när de är 12-15-20 v…men senare….jag har nån idiotinställning att mitt hem är det bästa för just de individerna.

det värsta är ju att de som skulle vara aktuella att pensioneras är bara dem som är födda hos mig…
så jag klarar inte detta …ännu
ja det ger sig..ännu en gång hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts-deleted
0

Denna inställning med släppa taget kan jag få redan nu med dessa små härFot i munnnenEn speciell gosse finns som är bestämd ska flyttaSkrattandeMen han flörtar så otroligt, vit som snö, knubbig som en boll, med en päls som bara är sååå underbart tjock o yvig. hi hi,men men, han är redan bortlovad.