Fredag och inga bebbar :-(
No får jag snart spader. Inga tecken på bebisar här inte
SKräpet har legat i min säng hela natten, de andra 4 som brukar sova i sängen stod utanför nätdörren och undrade om jag inte var riktigt klok som stängde dörren framför näsan på dom
Hon har spunnit som en traktor och mått såå himla gott, men inga tecken på några värkar. Jag tycker magen än tillräckligt stor nu, snart spricker hon ju.
Jag hoppas verkligen att det händer något idag, och allra helst under dagtid om man nu får välja
Annars är det som vanligt, det duggregnar, har nog gjort det hela natten. Men det är bra då far snön fort.
Önskar er alla en skön fredag och lyckat till ni andra som också går och väntar…….
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Finns ingen värre än att vänta när man ska ha kattungar.
Hoppas dom snart kommer.
/Annika

Ja nu börjar jag bli otålig, jag vill ha bebisar NUUUU!!!!
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Tycker inte ett dugg synd om er som sitter och väntar.
Tänk på oss som ännu inte ens parat våra kattor hur länge har inte vi att vänta.
Nej usch sista dagarna är supersega att vänta.Tiden går extremt långsamt.
Stolt ägare till tre La permer
Kommer nog snart, i natt kanske 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Näää, inget har hänt här…..såå lugnt så. Och jag känner mig dålig idag. Nyser, snorar, ont (ja annat ont än det vanliga) i kroppen och knoppen
Vi får nog tillbringa dagen i sängen jag och Skräpet….
Hälsar Lotta P

Krya på dig!
Du får massera lite kissemage så kanske hon kommer igång :-)