Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 800 ggr
sidentassen55
0

Lotta väntar och väntar och inget händer....

Inga bebisar ännu här Rynkar på näsan

Skräpet bara travar runt i huset, ligger med magen platt på golvet och när jag kommer i närheten svärvänder hon magen uppåt och jag ska styka magen Cool

Allt är alldeles lugnt, för lugnt för mig. Jag vill ha bebisarna nu Skrikandes

Hur går det för er andra ??

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

[Guardians]
0

Inga bebbar här heller men inte lugnt fördet, hon håller igång nattetid med att bädda o prata och sen sover hon på dagen men bara korta studer då med. Går ju på överdagar nu så, ja, de kommer väl när det är redo, både de o mor verkar må bra iallafall.

englagirl
0

Lycka till, till er båda!

Inget är som väntans tider Foten i munnen

Låt oss veta snarast!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan trösta er med en bild på "Lill Lotta" som har hunnit bli 4 veckor. Hon heter igentligen Formositas Villte' Mei

[Guardians]
0

Så söt, här är läget lugnt, Ginni ligger nu och sover på bordet

Annkis54
0

så söt hon är Lotta nya lilla :::
jag har inte börjat vänta ännu här
3 dagar kvar
Mica kanske får före era:):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

sidentassen55
0

Jag hoppas verkligen att denna ljuvliga lilla katt fortsätter att utvecklas så som hon börjat.

För DÅ får hon mig att göra något som jag ALDRIG, ja ÖVER MIN DÖDA KROPP skulle göra Oskyldig Ta in en Exo i huset Flört

Hon har verkligen allt denna katt, ja ja förutom pälsen då, men f.ö så är hon så komplett så jag blir tårögd. (ja det här är med mina ögon sett nu, jag talar inte om hur hon är på ett domarbord, det intresserar mig föga)

Jag är dessutom så lycklig att min Göte kan vara med och göra en sån här liten diamant. Att hon nu råkade bli korthår, kan ju inte Göte skyllas för så jag får väl ta det då, alltid finns det väl någon som vill köpa exoter också, den dagen LillLotta ev blir mamma.

Kommer snart med kameran i högsta hugg Sussi

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

SussiF
0

Du är så välkommen så :-)

origirl
0

Lotta Lotta du vet inte hvad du går glipp avSkrattande Exoter er som en perser i pyjamas och dom är lika uvliga og ennu mer goda tycker jag Flört

sidentassen55
0

Ha ha ha ha, jo jag HAR haft exoter här för en si så där 7-8 år sedan och då sa jag ALDRIG MER EN EXO !!!!!

Dom fäller extrem mycket tycker jag, dom är livliga till 10000, kattungarna som är korthåriga börjar klättra ut ur bolådan när dom är "½ vecka, dom tror dom är 10 veckor när dom bara är 5 osv. osv…..men ändå………den här lilla vackra saken kan jag bara inte motståKyss

Hon får bli min nästa import, från Svanå till Ramnäs….vad kan det vara 2 mil…näe kanske inte så långt, men ändå importerad därifrån. Gjord av men egenuppfödda kille och Sussies vackra tjej. Det blir så bra som något det:-)Glad

Ha en skön kväll

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

SussiF
0

Lotta…. det är bara en mil emellan :-) Visserligen är vägen i uruselt skick så det kan nog kännas som två mil :-) Saga har haft fullt upp idag med att sätta tillbaka Lill Lotta i bolådan, hon vill bara vara på upptäcktsfärd :-)

Ha det gott och se till att få fart på skräpet !