Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 447 ggr
Kittentotts-deleted
0

Godmorgon!

Så va det fredag, den mysigaste dagen för många efter en veckas arbete. Vi tycker detta är en härlig dag i vår familj med fredagsmys.

Idag ska jag bada katter,få se hur många som hinner komma i badet bara.

Papris
0

Godmorgon godmorgon… Idag är jag uppe tidigt, är inte alls van vid detta… usch… ska till göteborg på ett företagsbesök 8 på morgonen. Men men… jag är uppe iallafall…

Kittentotts-deleted
0

Hoppas det går bra för dig på företagsbesöket, just nu äter katter& vi frukostSkrattande

Harlibries
0

Go´morron!

Idag är det fredag & då bestämmer barnen vad som ska stå på bordet till middag…
…ikväll så har det blive´ beställning på hemgjprd pizza!

Så det är väl bara att foga sig!

Ha en riktigt bra dag!Skrattande

Kittentotts-deleted
0

#3h  Visst är det mysigt med dessa mysiga fredagar, här brukar även vår minste få välja, men det brukar bli beställd pizzaSkrattandeNu väntar vi på Taxi ska komma, sen ska här badas katt, Gribbles har lovat skicka mina första provsvar idag. hmm är inte klockan där runt 16.30 nu? fattar inte hur de jobbar.Men Men kanske blir en lättnad få svaren trots.

Harlibries
0

…vi håller tummarna nu Carina!

Skrattande

Kittentotts-deleted
0

Tack Tack!Fot i munnnen

ophelia
0

Godmorgon ……Här njuts det av morgonkaffet just nu.Håller tummarna att prov svar kommer snart…Glad

Uffe
0

God morgon, ja äntligen fredag ! I dag skall jag göra de sista förberedelserna inför klubbens årsmöte i morgon

FiiaL
0

Go' förmiddag! Inga tidiga morgnar här, inte.

Vädret i Uppsala är grått, och det flyger några snöflingor i luften. Kylan har gett sig lite, det är ca 4 grader kallt.

Sitter och skriver ut EMS-kodlistor, som ska skickas ut till föreningarna. Samtidigt lyssnad jag på Svenska Rallyt på webradion. Vilken kul idé, detta med webradio. Man kan göra två saker samtidigt - lyssna och skriva.