Pälsvård Chris Christensen
Har nu använt lite av grejerna jag köpte från Chris Christensen på My Dog och är överväldigad.
Kammen var helt otrolig, ligger "rätt" i handen och bara glider igenom perserpälsen, har sen tidigare både hindes, mirakelkammen och spratts men de kan inte alls jämföra sej, inte ens den gamla mirakelkammen kommer upp emot denna.
Sen kardan jag köpte, en lite trekantig form, kommer åt perfekt!
Även schampoot, nu testat red on red på svartsköldpaddan, väldigt bra!
Finns nu säljare i sverige för dessa grejer om nån vill testa men deras hemsida för shoppen är inte klar men kommer att ligga på www.vouges.se

Tackar för tipset detta måste utforskas 
Anna
låter spännande:)
kanske ett tips för tipstråden
Låter mkt spännande! Hur ser kammen ut?

Vilken kam köpte du???
// Chatrine
Jag köpte Buttercomb #000 och Mark V Triangle slicker brush samt Schampoprodukter gold on gold, red on red, white on white, thicker´n thicker, after bath och ice on ice.

Ska bli kul att se då man använd dessa ett tag, la i ice on ice på min gamling och han blev underbar i pälsen.

Verkar vara bra produkter.
#6 Vilket nummer hade kammen som du köpte? Är du fortfarande nöjd? Har tappat bort min Mirakelkammen så jag är på jakt efter en ny, var ett par år sedan jag köpte min.
//Maria
Jag är jättenöjd, bästa kammen helt klart, köpte buttercomb *000

Men jag hittar ingen som heter*000? Har du både perser och exotic?

Tack, ska ta och beställa den och prova.
Är det Hindes Mirakelkam du haft tidigare?
//Maria

verkligen intressant, ska nog testa en del…
Tack för det tipset:-)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Har Hindes och Spratts sen tidigare men denna är mkt bättre.