Absolut ej kattrelaterat med gulligt ändå;-)
Jag har ju som jag berättat tidigare köpt en ny kamera och försöker långsamt lära mig hantera den.
I går var vi till Jessica och hälsade på (min dotter om ingen visste det) och självklart gick kameran varm. Det blev nog ett hundratal foton tror jag
Jag bifogar några här av vårt äslkade lilla underverk, på ett av dom är hon i famnen på sin stolta morfar Hasse
Hej så länge
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

ett foto till (jag får inte in dom i samma inlägg ????)
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Och det sista med sin morfar 
Hälsar Lotta P

Det är ju enkelt att ta fina kort när motivet är så sött
.
Kram
Kerstin i Umeå

Jättefina bilder på en liten goding
Nu måste du berätta vad det är för kamera du har som tar så fina bilder.
//Sylvia

Tack så mycket för era gulliga ord om Maya, jag kan inte låta bli att visa upp henne, för hon är verkligen ett mirakelbarn och så värdefull och underbar.
Kameran, den heter Nikon 3000 och har ett objekt som heter AF_S DX 18-55 MM VR (vilket inte säjer mig någonting, hihi)
Än så länge kör jag på auto
men jag ska försöka sätta mig in i lite finesser vad det lider.
'Hälsar
Hälsar Lotta P