Sen den växa!
Hahaha asså jag höll på dööööööööööööööööö av garv på pendeln att man kan om man vill följa en cheddar ost mognads processes ett år!!
Bästa " har man tur så kan man se när de vänder på den". Att tydligen många tycker om att hänga på det där och se den mogna…kul med olika hobbys i världen!
kanske ngn av er följer osten?
Hmm,tror nog inte jag har ork att se det 
Hehe…nee inte jag heller…att det finns lojala människor till söta cheddarens mognad är riktigt kul…!
Den står bara där… och ser….ostig ut helt enkelt!
Inte riktigt min grej heller 
Lotta
/Lotta
Men visst låter det kul! finns ju filmer om allt nuförtiden!blommor,växter,träd och allt möjligt som växer… 
Mitt huvud får nog Tina upp av en kall ishall verkar det som. Fattar inget! Vad ska hända?
Sitter du och sover Kittentotts
kika på sidan så ser du "klockan" som går,bara vänta tiden ut till osten är klar 
men då kan jag ju sitta där för gott! eller?
Precis och det har man ju inte tid med.
okej okej! ungefär som en jag fick häromveckan per mail fr en vän. Man såg 2 figurer, kommer inte ihåg vilka, men katt o fågel, man skulle vänta tills den ena fångades, man fattade ju detta går ju liksom inte, längst ner står det i minuter, ju längre du suttit stirrat, ju mer idiotförklarad va du. Jag hade roligt åt min 18 åring, han satt i rummet bredvid, skickade den t honom, stog o kikade, han ruskade huvudet o muttrade, sen sa han bara, men det går ju aldrig.
hahaha, det skulle jag vilja se :)
#10 jag har också fått det mailet, men det går väl inte och vidarebefodra den till din mailbox här på forumet…..
Lotta
/Lotta
Åh skicka den t mig så ska jag se om jag kan få in den här
jag skulle kunna tycka att det vore intressant att se osten mogna om de hade klippt ihop det till 30 sekunder eller nåt
när man ser en blomma gå från knopp till blomma så är ju det fascinerande
Hehe ja…..som sagt…hur ska man ha tid och se den där söta cheddaren möggla?