Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 950 ggr
sidentassen55
0

Mina första trevande foton

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha. Så har jag äntligen försökt att börja på och fotografera med min nya kamera.

Och jisses så mycket det är att hålla reda påTungan ute, nu har jag absolut inte använt mig av några som helst andra inställningar utan bara gått på auto, dt får vara så ett tag iallafallFlört

Som jag skrev igår (tror jag det var) så har jag badat igenom mitt gäng med ulltussar här och sist ut var då vår "gammhagga" Trasan. Hon blir 12 år detta år och är verkligen Drottningen i det här huset. Hon lämnar inte heller någon oberörd, ALLA som varit här kommer ihåg henneKyss

Så här är alltså några alldeles nytagna foton av henne….håll till godo

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

sidentassen55
0

nästa

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

sidentassen55
0

och det sista. Hon har inte så mycket päls nu för jag rakade henne innan vi åkte på semester.

Visst är hon väl lite fin våran älskade TrasaKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Coolgrim
0

Viken fin Trasa, underbart varm färg.

Tina

Mirra
0

Jättefin Trasa med en härlig färgKyss

Rosie

Annika1963
0

Jätte vacker.

/Annika

sidentassen55
0

Tack för era goa ord om vår "gammhagga" Trasan.

Hon är jättemallig må ni tro Cool

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

Livandas
0

Fina bilder på en jättesöt kisse:)

//susanne

heliotropes
0

Jättefin drottning du har där :)))

Eva // medarbetare på Perser

Amorstroll
0

Hon är en KANONVACKER svartsköldpadda med helt UNDERBARA färger och uttryck. Jag bara äääääälskar paddor!!

Du skrev förut att du hade en gamling som har PKD och lever på "övertid". Är det hon?

Att hantera den nya kameran verkar du inte ha något problem med. Riktigt fina resultat tycker jag.

/Gun-Lis

Marita-L
0

Hon är kalasfin, hon ser inte ut att vara 12 år inte så vacker.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

sidentassen55
0

1000 tack igen för era fina ord om vår underbara tjej här hemma.

Du har helt rätt Lisa, det är hon som lever på övertid.

Hon hade vid scanningstillfället när hon var 1½ år cystor på båda njurarna. Hennes föräldrar var scannade och frikända så då tyckte jag inte att det var så viktigt att scanna henne innan hon parades, efter et har jag aldrig gjort så.

Det var inte kul att sitta med en kull kattungar som alla kunde ha (och hade vid koll) pkd……….. men efter det blev jag mycket klokare.

Trasan är den enda jag har kvar av de katter som hängt med sedan PKD:n upptäcktes. Det har gått bort från 2, 4, 6, 8, och sist var Pinglan som var 12 år.

Vi tar en dag i säner vad gäller Trasan, hon ätrer precis vad hon vill, det går ju inte att köra diet när man har 7 andra katter som också ska äta. Det är bättre hon får njuta under tiden hon lever. Hon är vår drottning och ska behandlas därefter Kyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool