Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1036 ggr
sidentassen55
0

Här var det lugnt.

Söndag och sol, det är riktigt fint ute.

Katterna nybadade och fräscha, ja jag kanske tom kan sitta ute en stund idagGlad

Lugnt är det på bebisfronten fortfarande….Ja det är väl inte riktigt dax förrän imorgon, men ni vet ju hur det är, man börjar alltid oroa sig lite före, iallafall jag.Flört

Skräpet är rund som en fotboll, det är svårt att ens gissa hur många det kan vara i den magen just för att hon är så kort.

Jag hoppas iallafall att det blir några finfina, helst randiga (eller blommigaFlört) bebisar som tittar fram.

Ha en skön påskdag alla ni vart ni än är !

Hälsar

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Coolgrim
0

Hallå.

Här är det trött. Blev sjuk i torsdags kväll! Mannen har smittat mig, trodde att jag skulle klara mig, är förkyld och hostar hostar. Nu är det så att min Cocos troligtvis oxå blivit smittad? han nyser mycket och har var i ögonen! det blir ingen veterinär förrän på tisdag, vägrar betala dyrt. Annars så är det lugnt här hemma, solen lyser!

Ska ta tag i tvätt idag(puhhh)

Våran Egyptenresa börgar närma sig (22/4) har fortfarande inte hittat kattvakt! men det ordnar sig nog.

Ha en bra helg

Tina

sidentassen55
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett alldeles nytaget foto av skräpet….hur många tror ni det kan vara ??

Hälsar en förväntansfull

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

KyssGladCool

Annkis54
0

attans vad tjock hon är
5-6 st

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

sidentassen55
0

Jag tror 4-5 stycken, men har blivit lurad förr….men vi får välan seCool

Spännande är det alltid…..

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

KyssGladCool

yadhayezibas
0

4 tror jag Glad Om hon är jämn Glad